اکران ویژه «برای گونگادین بهشت نیست»

اکران خیریه مستند «برای گونگادین بهشت نیست» در تالار ماه حوزه هنری لرستان.
به گزارش پایگاه خبری گلونی، غلام‌رضا نعمت‌پور نویسنده و کارگردان فیلم مستند برای گونگادین بهشت نیست در خصوص اکران خیریه فیلم گفت: با همکاری بی‌دریغ حوزه هنری لرستان و کمپین پایان کارتن خوابی خرم‌آباد، فیلم مستند برای گونگادین بهشت نیست روز پنجشنبه یکم بهمن ماه در تالار تازه تاسیس حوزه هنری لرستان اکران خواهد شد و کلیه عواید حاصل از فروش فیلم به نفع نیازمندان و تهیدستان جمع آوری می‌گردد.

وی افزود: وقتی من شاهد تلاش‌های جمعی از دوستانمان در خصوص همیاری و کمک به اقشار ضعیف جامعه هستم بر خود واجب می‌د‌انم که از هر طریقی بتوانم در این کار خیر سهیم باشم و اکران فیلم مستند برای گونگادین بهشت نیست با توجه به استقبال هم‌استان‌هایی مهربانم تنها کاری است که از دستم بر می‌آید. نعمت‌پور همچنین گفت: اشتیاق و درخواست جمعی از دوستان و همشهریانم برای دیدن این فیلم مستند و خبرهایی در خصوص دیوارها و ایستگاه مهربانی در شهر خرم‌آباد مرا بر آن داشت که با اکران خیریه فیلم هم‌گام با سایر مردم نوع‌دوستم در امر خیر کمک به بی بضاعتان و تهیدستان شهرم هم‌گام شوم.

این کارگردان اظهار امیدواری کرد: امید که مردم فرهنگ دوست و خَیر استان‌مان باحضورگرم و استقبال خود در این کار خیر فرهنگی، گامی هر چند کوچک در رفع محرومیت گروهی از خانواده‌های بی‌بضاعت شهرمان بردارند

برنده سیمرغ بلورین سی و دومین جشنواره فیلم فجر و برنده جشنواره سیاتل آمریکا با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی در جهت نشان دادن عطوفت و مهربانی به هم‌نوعان و جذب مشارکت مردمی در امور خیر، بهترین راه استحکام روابط اجتماعی است گفت: امیدوارم هنرمندان با توجه به ظرفیت و توانایی‌های خوبی که خداوند در وجودشان به ودیعه گذاشته در این گونه امور پیشرو و پرچمدار باشند.

photo_2016-01-11_11-44-37

پایان پیام

کد خبر : 11865 ساعت خبر : 12:03 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=11865
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

فکر میکنم سال گذشته بود که برای اولین بار قصه زندگی بزرگمردی گمنام در تاریخ و فرهنگ خرم آباد رو شنیدم. هم مبهوت بودم از این همه هنر که در دوران تاریک این مرزوبوم در ذهن و دل مردی لر نقش بسته بود و هم از ته دل افسوس خوردم و اشک ریختم که چرا سرنوشتی چنین سخت و غم انگیز برای این مرد رقم خورده بود.
اما از طرفی خدا را شکر میگویم که فرصتی فراهم کرد تا بزودی این زندگی را در قالب مستندی ساخت مردی وطن پرست به نام آقای نعمت پور ببینم. مشتاقانه منتظرم تا یک بهمن فرا برسد و بلیط در دست در حوزه هنری حضور یابم و این حقیقت را ببینم.
دست مریزاد آقای نعمت پور