برگزاری دومین کنفرانس بین‌المللی استراتژی برند

اهمیت و ضرورت توجه به دانش و  استراتژی برند در کشور و لزوم توسعه عمومی و تخصصی این دانش در بین مدیران و کارشناسان فعال به عنوان یکی از راهکارهای جدی توسعه مورد توجه سازمان‌ها و نهادهای علمی قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در راستای ایجاد بستری به منظور گردهمایی اساتید، دانشجویان و مدیران برندهای مختلف توسعه یافته و در حال رشد در کشور، کنفرانس بین‌المللی استراتژی برند به طور سالیانه برگزار می‌شود تا آخرین دستاورد های علمی و تخصصی این حوزه نیز بررسی و تجزیه و تحلیل می‌شود.

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی استراتژی برند، دومین کنفرانس بین‌المللی استراتژی برند را با دقت و کیفیت بالاتر برای تکمیل اهداف و برنامه‌های آغاز شده از سال پیش را در را ۲۹ و ۳۰ دی ماه سال جاری در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می‌کند.

اهداف کنفرانس:

استراتژی‌های برند و برندسازی: ایجاد، توسعه و احیای برندها
استراتژی‌های هویت‌ و وفاداری برند
برندهای اسلامی و بازارهای جهانی
برندهای ایرانی و بازارهای منطقه‌ای
شیوه‌ها و مد‌ل‌های ارزشیابی برند
مدیریت ارتباط با مشتریان و تجربه برند
معماری برند
روابط عمومی برند
ترویج برند

پایگاه خبری گلونی از حامیان رسانه‌ای این کنفرانس بین‌المللی است. برای اطلاعات بیشتر به سایت کنفرانس سر بزنید.

پایان پیام

کد خبر : 11926 ساعت خبر : 1:01 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=11926
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات