کنسرت کر فلوت تهران به صحنه می‌رود

کنسرت کُر فلوت تهران به صحنه می‌رود

به گزارش پایگاه خبری گلونی، اولین کنسرت کُر فلوت تهران به رهبری “سعید تقدسی” و به سرپرستی “فیروزه نوائی” در روزهای ۱۷ و ۱۸ دی ماه در تالار رودکی برگزار می‌شود.
در این کنسرت گروه کر فلوت تهران قصد دارد قطعاتی از آهنگسازان برتر موسیقی جهان چون “جرج فردریک هندل”، “شیماروزا”، “ولفگانگ آمادئوس موتزارت”، “یوهان سباستیان باخ”، “آنتونیو ویوالدی”، “رافی خاچاطوریان” و “پابلو ساراسات” را اجرا کند.
در ارکستر کر فلوت تهران که برای اولین بار است در ایران تشکیل شده فقط نوازنده‌های فلوت حضور دارند و هنرنمایی می‌کنند. از سولیست‌های این ارکستر باید به “عسل حناچی”، “مونا طاهریان”، “کلاریز کشاورز”، “مریم گلزاریان” و “هلیا گلمقانی آذر” اشاره کرد.
گفتنی است ارکستر فلوت تهران پس از پایان رپرتوار کنسرت خود در روزهای ۱۷ و ۱۸ دی ماه که قطعاتی را از آهنگسازان موسیقی کلاسیک اجرا می‌کند قصد دارد با آغاز تمرینات خود دو ماه دیگر قطعاتی را از آهنگسازان موسیقی معاصر به روی صحنه برود.

کنسرت کُر فلوت تهران به صحنه می‌رود

گفتنی است برای تهیه بلیط کنسرت فلوت تهران به رهبری “سعید تقدسی” و به سرپرستی فیروزه نوائی” با مدیریت اجرایی “احسان تارخ” و مدیریت هنری “سهیل کوشان پور” می توان به سامانه ی فروش بلیط www.iranconcert.com مراجعه کرد.

درباره کر فلوت تهران

کر فلوت تهران به سرپرستی فیروزه نوایی و رهبری سعید تقدسی در سال «۱۳۹۴» به صورت رسمی ثبت شده و آغاز به فعالیت کرده است. بیشتر اعضای این گروه عضو «انجمن فلوت ایران» و همکار این مجموعه هستند. در این ارکستر سهیل کوشان پور به عنوان مدیر هنری و احسان تارخ به عنوان مدیر اجرایی فعالیت می کنند. کر فلوت تهران شامل چهار ساز از خانواده فلوت است : 
پیکولو، فلوت، فلوت آلتو و فلوت باس . 
کرفلوت تهران با هدف معرفی استانداردهای بین المللی در نوازندگی فلوت و پشتیبانی از علاقمندان این ساز و ایجاد فضایی فرهنگی برای تعامل و اندیشه، سعی بر پیوند زدن نوازندگان این ساز می کند. ایجاد محیطى دوستانه و صمیمى، خالى از هر گونه رقابت ناسالم هدف اصلى آنها می باشد.

پایان پیام

کد خبر : 11286 ساعت خبر : 1:41 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=11286
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات