«گیتا» رابطه‌ی خاص یک مادر و فرزند

«گیتا» رابطه‌ی خاص یک مادر و فرزند

کارگردان فیلم«گیتا» معتقد است که فیلمش قصه متفاوتی درباره رابطه خاص یک مادر و فرزندش را روایت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، مسعود مددی با اشاره به این که فیلمش یک درام اجتماعی است گفت: به نظر مى‌آید که ویژگى متمایز و آشفتگى غریب موجود در این رابطه که احساس‌برانگیز و درعین حال عمیق و قابل تامل است کشش داستانى قابل توجهى براى بیننده ایجاد کند.
«گیتا» اولین فیلم بلند سینمایی مسعود مددی است که مجید شیخ انصاری تهیه کنندگی آن را برعهده دارد.
مریلا زارعى، حمید آذرنگ، سارا بهرامى، بهناز جعفرى، نادر فلاح، یلدا قشقایى، کتایون سالکى، محمدحسین محمدیان و رامین افشارى از بازیگران این فیلم هستند.

خلاصه داستان: گیتا و همسرش امیر دل‌مشغولى‌هاى زندگى ساده خود را دارند. گیتا بعد از گذشت دو سه سال از رفتن پسرش به خارج از کشور هنوز بشدت دلتنگ است و دورى او را برنمى‌تابد. فارغ از همه تدابیر و دلخوشى‌هاى ساده آنها، سرنوشت تغییرات پیچیده و غیرمنتظره‌اى برایشان رقم مى‌زند.
مجید شیخ انصاری پیش از این تهیه کنندگی فیلم«بیداری برای سه روز» را نیز برعهده داشته است.
مجتبی راعی مشاور کارگردان این فیلم سینمایی است.

مختصری در مورد مریلا زارعی
مریلا زارعی (زادهٔ ۲۵ فروردین ۱۳۵۳ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.
مریلا زارعی در نطنز به دنیا آمد. وی فارغ‌التحصیل صنایع غذایی از دانشگاه آزاد است. وی خواهر بزرگتر ملیکا زارعی است. زارعی برای اولین بار در فیلم سلام سینما ساخته محسن مخملباف (۱۳۷۳) از جمله کسانی بود که در تست بازیگری حضور یافته و چهرهٔ او بر روی پرده سینما نقش بست. بازی در فیلم دو زن یکی از شانس‌های بزرگ او بود. وی تا به حال با کارگردانانی همچون ابراهیم حاتمی‌کیا، اصغر فرهادی و مسعود کیمیایی و احمد مرادپور همکاری داشته‌است.
پس از آن بازی در واکنش پنجم، از دیگر نقش‌های وی می‌توان به بازی در فیلم سربازهای جمعه ساخته مسعود کیمیایی و شیار ۱۴۳ ساخته نرگس آبیار اشاره نمود که برای بازی در این دو فیلم موفق به دریافت سیمرغ بهترین بازیگر شده است.

پایان پیام

کد خبر : 11556 ساعت خبر : 9:40 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=11556
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات