«یالثارات» لغو مجوز شد

«یالثارات» لغو مجوز شد

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در جلسه مورخ ٩۴,١٠.١۴ و با حضور اکثریت اعضای هیئت نظارت بر مطبوعات که بیشتر به مباحث نظارتی اختصاص یافت، پروانه هفته نامه «یالثارات» با توجه به تبصره٢ ماده ۶ قانون مطبوعات، لغو شد.

در این جلسه همچنین با مجوز انتشار ٧٨ رسانه و تغییر وضعیت ۴۶ رسانه موافقت شد.

«یالثارات» لغو مجوز شد

یا لِثاراتَ (بنیان‌گذاری: ۱۳۷۳/ ۱۹۹۴م؛ به‌طور ساده: یا لِثاراتهفته‌نامه و وبگاهی خبری به زبان فارسی، اصول‌گرای انقلابی-سیاسی-دینی در ایران است که نشریهٔ رسمیِ انصار حزب‌الله است. دفتر مرکزی‌اش در شهر ری و پخش آن سراسری است؛ در نمازهای جمعهٔ شیعه در ایران نیز پراکنده می‌شود. رویکردِ «خبری-تحلیلی» دارد، گسترهٔ نوشتارهایش همگانی است و به‌طور ویژه به شهیدنامه‌نگاری در صفحهٔ پایانی می‌پردازد. در بیشتر تیترها و بخشی از نوشتارهایش، واژگان سبک عامیانه را به‌کار می‌برد.

در ۳۰ اردیبهشت ۱۳۷۳ نخستین شماره خود را منتشر کرد. صاحب امتیازش «مؤسسه انصار حزب‌الله» و مدیر مسئول و سردبیر آن عبدالحمید محتشم است. معمولاً هر شمارهٔ آن ۱۲ صفحه‌ای است که در ۶ یا ۸ ستون چاپ می‌شود. تنها صفحهٔ یکم و پایانیِ آن رنگی است. آگهی بازرگانی چاپ نمی‌کند. ساختار صفحاتش پایدار نیست و ممکن است در یک صفحه بیش از ۱۰ تیتر بزرگ داشته باشد. صفحهٔ آخرش، شهیدنامه‌نگاری است. عنوان صفحاتش «خبر»، «گزارش»، «سیاسی»، «فرهنگی»، «بین‌الملل»، «ادب و هنر»، «فضای مجازی»، «روایت یاران» و غیره است.

پایان پیام

 

کد خبر : 11357 ساعت خبر : 1:38 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=11357
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات