آخرین تغییرات جشنواره موسیقی فجر

به گزارش پایگاه خبری گلونی، جدول جشنواره موسیقی فجرِ سال جاری که در هفته‌های اخیر چند بار دستخوش تغییرات شده بود، یک بار دیگر و این بار با پررنگ‌تر شدن نقش اجراهای موسیقی پاپ تغییر کرد. در تغییرات نهایی اِعمال شده، اکثر اجراهای موسیقی پاپ در جشنواره دو اجرایی شده و برخی از اجرا‌ها نیز به سالن یا روزهای دیگر منتقل شده‌اند.

در تغییرات جدید، گروه پالت، گروه چارتار، محمد علیزاده، کاوه یغمایی و سیروان خسروی دو اجرایی شده‌اند. بر اساس جدول نهایی، اعضای گروه پالت در روز ۲۴ بهمن در دو اجرا و از ساعت‌های ۱۸٫۱۵ و ۲۱ در برج میلاد به روی صحنه می‌روند. اجرای گروه چارتار نیز در روز ۳۰ بهمن‌ماه در دو اجرا و از ساعت‌های ۱۸: ۱۵ و ۲۱ در برج میلاد برگزار می‌شود.

محمد علیزاده در روز ۲۴ بهمن علاوه بر ساعت ۲۱، از ساعت ۱۸٫۱۵ نیز به روی صحنه خواهد رفت. همچنین کاوه یغمایی که امسال برای اولین بار در جشنواره اجرا خواهد داشت، علاوه بر اجرای ساعت ۲۱ در ۲۶ بهمن، فرصت این را خواهد داشت که از ساعت ۱۸٫۱۵ نیز به روی صحنه برود. سیروان خسروی نیز در روز ۲۷ بهمن، علاوه بر ساعت ۲۱، در ساعت ۱۸٫۱۵ نیز اجرا خواهد داشت. تمامی اجراهای موسیقی پاپ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار خواهد شد.

اجرای فیض علی فیض

علاوه بر تغییرات فوق، سالن و ساعت دو اجرای دیگر نیز تغییر کرده است. اجرای فیض علی فیض از تاریخ ۲۹ بهمن در سالن برج میلاد، به ساعت ۲۱ در ۳۰ بهمن‌ماه در تالار وحدت انتقال یافته و اجرای گروه هفت نیز از روز ۲۵ بهمن به ۳۰ بهمن ساعت ۲۱ منتقل شده است.

با تغییرات اعمال‌شده در دو اجرایی شدن برخی از اجراهای موسیقی پاپ، هم‌اینک نقش موسیقی پاپ در سی‌امین جشنواره موسیقی فجر، پررنگ‌تر از دوره‌های گذشته شده است. تصمیم بر افزایش ظرفیت استفاده از موسیقی پاپ، نگاهی واقع‌بینانه‌ است. موسیقی پاپ بیشترین میزان استقبال در جشنواره را دارد و طبیعی است که اگر به تعداد اجراهای این بخش در جشنواره فجر افزوده شود؛ علاوه بر افزایش در میزان استقبال مخاطبان از جشنواره، منجر به افزایش درآمد حاصل از اجراهای جشنواره موسیقی فجر نیز خواهد شد.

بلیت‌فروشی اجراهای جشنواره موسیقی فجر در سال جاری از طریق سه سامانه اینترنتی ۸۴۲۰۰، می‌رسی و تیوال انجام می‌شود. سامانه ۸۴۲۰۰ بلیت‌فروشی جشنواره موسیقی فجر را از روز گذشته آغاز کرده است. تمامی بلیت‌های موسیقی پاپ و برخی دیگر از اجرا‌ها از طریق این سامانه به فروش می‌رسند. کمترین قیمت صندلی‌ها در جشنواره موسیقی، ۳۰ هزار تومان و بیشترین قیمت آن، ۹۵ هزار تومان است. البته در برخی از سالن‌ها سقف قیمت‌ها مبلغی کمتر از ۹۵ هزار تومان است.

پایان پیام

کد خبر : 12716 ساعت خبر : 2:47 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=12716
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات