ایجاد هزار تخت بیمارستانی در لرستان

ایجاد هزار تخت بیمارستانی در لرستان

استاندار لرستان گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه بین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی یک‌هزار تخت بیمارستانی در این استان ایجاد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی هوشنگ بازوند روز جمعه در آیین انعقاد این تفاهم‌نامه گفت: امروز تفاهم‌نامه یک‌هزار تخت بیمارستانی در استان منعقد شده که بنا بر آن ۵۰۰ تخت از مجموع هزار تخت با همکاری وزات بهداشت، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء و استانداری در خرم‌آباد و ۵۰۰ تخت نیز به تخت‌های بیمارستان‌های کوهدشت و دورود اضافه می‌شود.

ایجاد هزار تخت بیمارستانی در لرستان

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه همه بیمارستان‌های استان در سال جاری توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد بازدید قرار گرفته‌اند تلاش می‌شود در راستای توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت استان پیگیری‌های جدی صورت گیرد.
بازوند اظهار کرد: همچنین تفاهم‌نامه‌ای در خصوص ایجاد ۱۰۴ پایگاه اورژانس شهری، خانه بهداشت و مراکز بهداشتی بین وزارت بهداشت و استانداری لرستان منعقد شد که در این راستا حدود ۸۰۰ میلیارد ریال با مشارکت وزارت بهداشت، استانداری و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در سال ۹۵ تعیین تکلیف خواهد شد.
استاندار لرستان یادآور شد: این دومین سفر وزیر طی سال جاری به استان است که با هدف رسیدگی به وضعیت بیمارستان‌های لرستان و رسیدگی به مشکلات بهداشت و درمان لرستان انجام شده است.

پایان پیام

کد خبر : 12440 ساعت خبر : 10:21 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=12440
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات