تحقیق در مورد اثر پارازیت بر سلامت افراد

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: این سازمان به عنوان یک دستگاه ناظر به پارازیت‌ها و امواجی که برای سلامت انسان مضر است، نظارت دارد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، سعید متصدی افزود: کنترل پارازیت‌ها جزو وظایف وزارت ارتباطات اطلاعات و فناوری است که برای این منظور کارگروهی با عضویت سازمان حفاظت محیط زیست نیز تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: به طور کلی بحث فرکانس‌ها و انتشار امواج در کشور تابع مقرراتی فرکانسی است که وزارت ارتباطات اطلاعات و فناوری آنرا دنبال می‌کند و سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان یک سازمان نظارتی برعملکرد آن نظارت دارد.

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: قرار است کارگروه مقابله با پارازیت‌ها یک سری آزمایش‌ها در مورد تاثیر فرکانس‌ها انجام دهد تا بر اساس آن تصمیم‌گیری شود و سازمان به عنوان ناظر بر تاثیر پارازیت‌ها بر سلامت انسان اقدام کند.
متصدی گفت: سازمان محیط زیست پیگیری‌هایی انجام داده که منجر به اندازه‌گیری‌هایی در مورد امواج شده است و بر اساس آن برای مدیریت پارازیت‌ها در حال هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط هستیم.

هماهنگی بین دستگاه های مختلف لازم است

وی اظهار کرد: اکنون در کمیته مشترک کار رسیدگی به پارازیت‌ها با جدیت دنبال می‌شود و یک سری آزمایش‌ها در حال انجام است تا با بررسی نتایج آن بتوانیم به راهکاری اساسی و قطعی دست یابیم، رسیدن به این هدف نیازمند هماهنگی بین دستگاه های مختلف و شرایط کشور است.

متصدی گفت: کنترل آلودگی امواج و صوت جزو برنامه‌های اصلی سازمان حفاظت محیط زیست است از این رو از دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط دعوت می‌کنیم تا در جلسات بررسی پارازیت‌ها در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به طور منظم شرکت کنند.
معاون انسانی سازمان حفاظت محیط زیست به نقش تحقیق و پژوهش در کنترل پارازیت‌ها اشاره کرد و گفت: قطعا سازمان حفاظت محیط زیست برای برنامه‌ریزی در زمینه کنترل تشعشات از پژوهش و تحقیق به عنوان یک اقدام زیربنایی استفاده خواهد کرد و در این راستا از مطالعات بین‌المللی و دانشگاهی بهره خواهد گرفت.

 پایان پیام

کد خبر : 13549 ساعت خبر : 7:28 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=13549
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات