فردوسی‌پور در کاخ جشنواره فیلم فجر

فردوسی‌پور در کاخ جشنواره فیلم فجر

مجری وتهیه‌کننده برنامه “۹۰” و گزارشگر فوتبال ایران، مهمان ویژه کاخ جشنواره فیلم فجر در برج میلاد شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی  عادل فردوسی‌پور گزارشگر فوتبال، مجری و تهیه‌کننده برنامه “۹۰” در سومین روز از جشنواره فیلم فجر به برج میلاد آمد.

فردوسی‌پور برای تماشای فیلم «ابد و یک روز» اولین ساخته بلند داستانی سعید روستایی به کاخ جشنواره آمد و به تماشای این فیلم سینمایی نشست.

«ابد و یک روز» درباره یک حکم قضایی است که مانند حبس ابد می‌ماند با این تفاوت که غیر قابل عفو است و در آن پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، ریما رامین‌فر، شبنم مقدمی، شیرین یزدان‌بخش، معصومه رحمانی، مهدی قربانی، محمد علیمحمدی، اسماعیل گرجی و امیررضا فلاح به ایفای نقش می‌پردازد.

فردوسی‌پور در کاخ جشنواره فیلم فجر

عادل فردوسی‌پور (زادهٔ ۱۱ مهر ۱۳۵۳) گزارشگر فوتبال، تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی، مترجم و مدرس دانشگاه صنعتی شریف اهل ایران است. فردوسی‌پور مجری و تهیه‌کنندهٔ برنامهٔ نود بود که از شبکهٔ ۳ پخش می‌شد. همچنین وی تهیه‌کننده برنامه فوتبال ۱۲۰ است که از شبکه ورزش پخش می‌شود.

عادل فردوسی‌پور در ۱۱ مهرماه ۱۳۵۳ در یزد زاده شد.  او اصالتاً اهل شهر رفسنجان در استان کرمان است. عادل دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف است. او دوران دبستان را در مدرسهٔ ذوقی گذراند و با وجود علاقهٔ بسیارش به فوتبال، از درسش دور نشد و دیپلم خود را از دبیرستان البرز با معدل ممتاز گرفت. سرانجام، در رشتهٔ مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد و تحصیلات خود را در همین رشته و دانشگاه تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه داد.

 پایان پیام

کد خبر : 13204 ساعت خبر : 9:34 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=13204
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات