وارونگی و پل خواب در خانه هنرمندان

به گزارش پایگاه خبری گلونی، دو فیلم سینمایی «وارونگی» به کارگردانی بهنام بهزادی و «پل خواب» به کارگردانی اکتای براهنی در سینما تک خانه هنرمندان نمایش داده می‌شود.
چهارشنبه ۲۸ بهمن ماه ۲ فیلم سینمایی «وارونگی» به کارگردانی بهنام بهزادی و «پل خواب» به کارگردانی اکتای براهنی در برنامه «مروری بر آثار سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر» در سینما تک خانه هنرمندان نمایش داده می‌شود.

«وارونگی» که در بخش سودای سیمرغ این دوره از جشنواره نمایش داده شده بود، ساعت ۱۸ و فیلم سینمایی «پل خواب» که در بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر حضور داشت، ساعت ۲۰ نمایش داده می‌شود.

در خلاصه داستان «وارونگی» آمده است: سهیل پس از چندین سال، نشانی نیلوفر را پیدا کرده و به سراغش آمده است. رابطه آن‌ها که در گذشته ناکام مانده، حالا در آستانه شکل گیری دوباره است. سحر دولتشاهی، علی مصفا، ستاره پسیانی، رویا جاویدنیا، علیرضا آقاخانی، شیرین یزدان بخش بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان «پل خواب» آمده است: طبق یک قانون کلی، آدم‌ها، حتی گناهکاران، بیش از حد تصور ما ساده و ساده دل هستند و خود ما نیز چنین هستیم. در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون اکبر زنجانپور، ساعد سهیلی، هومن سیدی و آناهیتا افشار حضور دارند.

پایان پیام

فیلم وارونگی
وارونگی فیلمی سینمایی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی بهنام بهزادی محصول سال ۱۳۹۴ است.
این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشته و در بخش نوعی نگاه دوره شصت و نهم فستیوال کن نیز پذیرفته شده‌است.
این فیلم در تاریخ ۱ دی ۱۳۹۵ در سینماهای ایران اکران شده‌است.
داستان
نیلوفر دختری از خانواده ای با ۲ دختر و ۱ پسر است ، و او تنها فرد مجرد خانواده است . پدر او مرده و او با مادرش که به مریضی تنگی نفس مبتلاست، در یک خانه زندگی می کند . برای همین تمامی مسئولیت های نگهداری از مادر خانواده به عهده او است . او در گذشته عاشق مردی به نام سهیل شده ولی سهیل که کار صادرات و واردات دارد ، اجبار به ترک ایران برای چند سال طولانی را داشته ، و این جدایی باعث کمرنگ شدن و سپس به خاطره پیوستن عشق بین او و نیلوفر شده است . اما حالا که از این اتفاقات گذشته است ، ناگهان در یک روز بسیار عادی سهیل سر و کله اش پیدا شده و . . . .

کد خبر : 13849 ساعت خبر : 1:01 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=13849
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات