«هم‌نوازان سایه» روی صحنه می‌رود

«هم‌نوازان سایه» روی صحنه می‌رود

گروه موسیقی سنتی «هم‌نوازان سایه » ۶ بهمن ماه، درسالن اصلی فرهنگ‌سرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی این گروه به سرپرستی محمدامین اکبرپور و خوانندگی سجاد مهربانی،١۴قطعه را برای علاقمندان اجرا خواهد کرد.

سرپرست این گروه با بیان اینکه این کنسرت در دوبخش اجرا خواهد شد، گفت: گروه هم‌نوازان هرساله کنسرتی را برروی صحنه می‌برد ‌که بخش اول آن یادواره یکی ازبزرگان موسیقی ایرانی درقالب بازسازی آهنگ‌های قدیمی خواهد بود .

اکبرپورافزود: امسال نیز این گروه به یاد رضاقلی میرزاظلی، قطعاتی را با بازسازی چندین تصنیف قدیمی به ردیف آوازی شور و بیات ترک ،در دو بخش اجرا خواهد کرد .

وی درادامه افزود: پیش درآمد شور، همه هست آرزویم که ببینم ..، پیش درآمد ترک، رنگ، مهر تو را دل حزین، بخشی از قطعاتی است که گروه هم‌نوازان سایه برای مخاطبان خود اجرا خواهد کرد.

«هم‌نوازان سایه» روی صحنه می‌رود

نوازندگی این اجرا با سینا دانش کمانچه، محمدامین اکبرپور تار، هوشمند عبادی نی، آریا محافظ سنتور، سهیل‌الله دادیان  تنبک و آریا لطیف‌پور عود، خواهد بود.

محمدامین اکبرپور فارغ‌التحصیل رشته موسیقی دانشکده هنر است. وی تار و سه تار را نزد اساتیدی چون محمدرضا لطفی، زیدالله طلوعی، داریوش پیرنیاکان و کیوان ساکت فرا گرفته و گروه هم‌نوازان سایه رادر سال ١٣٧٨ تشکیل داده است. همچنین این گروه کنسرت‌های زیادی در تهران و شهرستان‌ها تاکنون اجرا کرده است.

گروه هم‌نوازان سایه ۶ بهمن ماه ساعت ٢١ در نیاوران به روی صحنه خواهد رفت و علاقمندان برای تهیه بلیط این کنسرت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.

پایان پیام

کد خبر : 12577 ساعت خبر : 10:41 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=12577

نظرات بسته شده است.