عیدی به مسافران مترو

عیدی به مسافران مترو

امروز اکثر مسافران مترو، از روزنامهٔ طنز وقایع‌تهرانیه عیدی گرفتند. آن‌ها با ۳۲ صفحه مطلب طنز، کام خود را شیرین کردند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی ساعت دو بعدازظهر پنجشنبه ۲۷ اسفند قرار بود ویژه‌نامه نوروزی وقایع‌تهرانیه را در ایستگاه متروی صادقیه توزیع کنیم. نزدیک به ۴هزار نسخه از این ویژه‌نامه را به داخل ایستگاه منتقل کردیم و منتظر هماهنگی‌های لازم با مدیریت ایستگاه شدیم. رایزنی‌ها با مدیریت، نتیجه مثبت داد و ما شروع به توزیع ویژه‌نامه کردیم. این ویژه‌نامه در ۳۲ صفحه تهیه شده بود و پُر بود از مطالب طنز و سرگرم‌کننده. مسافران مترو در ابتدا، لحظاتی در کنار ما مکث می‌کردند و با تعجب می‌پرسیدند: رایگان است؟

چند دقیقه از شروع کار ما نگذشته بود که یکی از مسؤلین ایستگاه جلوی کار ما را گرفت و پرسید با چه کسی هماهنگ کرده‌ایم؟ زمانی که هماهنگی‌ها را برای او توضیح دادیم با روی گشاده ما را به ادامه کار دعوت کرد و رفت. برخی از مسافرین با شنیدن «ویژه‌نامه طنز» به سوی ما می‌آمدند و برخی با شنیدن «ویژه‌نامه رایگان». مرد مُسنی که از چهره‌اش مشخص بود بسیار اهل مطالعه است پیش ما آمد و از مطالب طنز روزنامه وقایع‌تهرانیه تشکر کرد و از اینکه به روزنامه پیامک زده است و پیامکش چاپ نشده انتقاد کرد. ما هم قول دادیم این موضوع را به گوش سردبیر برسانیم. در همین حین یکی از مسؤلین حراست ایستگاه جلوی توزیع ویژه‌نامه را گرفت و پرسید: با چه کسی هماهنگ کرده‌اید؟ وقتی توضیحات ما را شنید با لبخندی دلنشین اجازه ادامه فعالیت را صادر کرد.

ایستگاه پر شده بود از وقایع‌تهرانیه. هیچ‌کس از ایستگاه صادقیه خارج نمی‌شد مگر اینکه یک ویژه‌نامه طنز وقایع‌تهرانیه در دست داشته باشد. در این بین، بودند مسافرینی که با اخم و ناراحتی از کنار ما عبور می‌کردند و برخی هم زیر لب غر می‌زدند. آن‌ها فقط خود را از گرفتن عیدی محروم می‌کردند. عیدی که تحریریه وقایع‌تهرانیه برای مسافرین متروی تهران در نظر گرفته است.

ساعت نزدیک ۵ عصر بود و ما حدود ۳ هزار نسخه از ویژه‌نامه را توزیع کرده بودیم که یکی از مسؤلان مترو جلوی پخش روزنامه را گرفت و پرسید با چه کسی هماهنگ کرده‌ایم. پس از شنیدن توضیحات ما، ایشان هم راضی شدند و اجازه توزیع مجدد را دادند.

photo_2016-03-17_22-24-05

عیدی به مسافران مترو

کودکان باز هم مثل دفعات قبل، استقبال خوبی از ویژه‌نامه طنز ما کردند. اکثر آن‌ها با ذوق و شوق به سمت ما می‌آمدند و یکی از ویژه‌نامه‌ها را می‌گرفتند و سریع آن را ورق می‌زدند، بدون آن‌که نیاز باشد دنبالشان برویم و چند دقیقه قسم بخوریم که طنز است، رایگان است، ویژه‌نامه نوروز است، تبلیغاتی نیست و…. غرق در تماشای کودکان مشتاق مطالعه بودیم که یکی از مسولان خدماتی ایستگاه جلوی کار ما را گرفت و پرسید با چه کسی هماهنگ کرده‌ایم. پس از ارائه خلاصه‌ای از توضیحاتمان، اجازه ادامه کار را از ایشان گرفتیم. مسافران، نفر به نفر از جلوی ما عبور می‌کردند و ویژه‌نامه‌ها دانه به دانه از روی دستان ما کم می‌شد. در حال توضیح روند کار روزنامه وقایع‌تهرانیه به یکی از مسافران محترم مترو بودم که یکی از مسولان ایستگاه جلوی پخش ویژه‌نامه را گرفت و از ما پرسید با چه کسی هماهنگ کرده‌ایم. با وجود خستگی فراوان، آن مسؤل محترم را هم راضی کردیم و برای اینکه بیشتر از این به مسؤلین ایستگاه زحمت ندهیم، توزیع ویژه‌نامه را سرعت دادیم. حدود ساعت ۶ عصر تمام چهار هزار نسخه توزیع شد و ما آماده ترک ایستگاه بودیم که یکی از مسافرین جلو آمد و پس از گرفتن آدرس ایستگاه امام خمینی، پرسید: عذر می‌خوام، توزیع این ویژه‌نامه‌ها با چه کسی هماهنگ شده است؟

پایان پیام

کد خبر : 14739 ساعت خبر : 10:34 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=14739
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات