نمایشگاه «زاویه دید» برپا می‌شود

نمایشگاه گروهی نقاشی “زاویه دید” به سرپرستی “ستار کریمی” از ۷ اسفند در نگارخانه‌های برج آزادی برپا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در این نمایشگاه ۵ نقاش آثار خود را با ایده فرم و رنگ‌های ناب در نقاشی، با موضوع طبیعت به نمایش خواهند گذاشت.

محمد کشاورز، رضی رضوی، ستار کریمی، سعیده امیر عبدالهیان و جواد قنبرپور، ۴۰ تابلو نقاشی را در نگارخانه‌های اقوام و آیینه برج آزادی در معرض دید عموم قرار خواهند داد.

آیین گشایش نمایشگاه زاویه دید روز جمعه ۷ اسفند از ساعت ۱۴ در محل برپایی نمایشگاه برگزار خواهد شد.

نمایشگاه گروهی نقاشی “زاویه دید” به سرپرستی “ستار کریمی” از ۷ تا ۲۱ اسفند در نگارخانه‌های اقوام و آیینه برج آزادی برپا می شود.

علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه به جز شنبه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۷ و جمعه‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۷ از این نمایشگاه بازدید کنند.

پایان پیام

تاریخ برگزاری نمایشگاه‌های در سراسر جهان در طول تاریخ

تاریخ نمایشگاه‌ها با تاریخ بازرگانی و داد و ستد بشر در پیوند است. بازارهای مکاره از ۶۰۰۰ سال پیش وجود داشته‌است. فنیقیها به عنوان بزرگترین بازرگانان زمان خود نخستین نمایشگاه‌ها را در ۲۸۰۰ سال پیش از میلاد برپا کردند. فنیقی‌ها کالاهای جورواجور خود را با کشتی به سرزمین‌های دیگر می‌برند و در آنجا به نمایش می‌گذاشتند.

با دگرگونی‌های دوران نوزایی و انقلاب صنعتی نیز رفته رفته نمایشگاه‌ها بهتر و بهتر برگزار شدند و به گونه رویدادهای فصلی، محلی، منطقه‌ای و جهانی خودنمایی کرد. در سال ۱۸۳۰ نمایشگاه جهانی در شهر پاریس برگزار شد که از کشورهای مختلف چهار گوشه جهان در آن شرکت کردند و در این نمایشگاه مهندس ایفل باپرچ (برج ایفل) را در میانه نمایشگاه برای نمایش قدرت و پیشرفت صنعتی فرانسه به جهانیان معرفی کرد. در سال ۱۸۷۹ میلادی در شهر سیدنی استرالیا و در سال ۱۸۸۰ میلادی در شهر ملبورن نمایشگاه جهانی برپا شد.

کد خبر : 14069 ساعت خبر : 7:17 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=14069
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات