پخش سریال «شیوع» از شبکه یک

به گزارش پایگاه خبری گلونی، مجموعه تلویزیونی «شیوع» به کارگردانی محمود معظمی از امشب اول اسفندماه روی آنتن شبکه یک می‌رود.
این سریال که موضوعی پلیسی و امنیتی دارد مربوط به حملات زیستی به ایران است که با مشارکت سازمان پدافند غیرعامل تولید شده است.
در خلاصه داستان این سریال آمده است: حمله بیولوژیکی طراحی شده توسط آمریکا از مسیر یکی از کشورهای همسایه، ایران را تهدید می‌کند. این مساله با هوشیاری یک پزشک جوان آشکار شده و باعث می‌شود که سازمان پدافند غیرعامل کشور ضمن ورود به ماجرا، ابتکار عمل را به دست بگیرد.

در این مجموعه تلویزیونی ۱۲ قسمتی سید مهرداد ضیایی، عبدالرضا اکبری، شهرام عبدلی، جعفر دهقان، لاله اسکندری، محسن افشانی، رحیم نوروزی، کمند امیرسلیمانی، سیدجواد هاشمی، ابوالفضل همراه و سیروس میمنت ایفای نقش کردند.
عوامل تولید سریال شیوع عبارتند از تهیه کننده بیژن شیرمرز، نویسنده مهدی میراحمدی، مدیر تصویربرداری فرشاد گل سفیدی، مدیر صدابرداری وحید سلطانی، طراح گریم نوید فرح مرزی، طراح صحنه و لباس افسانه صمدزاده، برنامه‌ریز یاسمن شریف‌زاده و دستیار کارگردان سعید آهنج.

محموعه تلویزیونی «شیوع» به غیر از جمعه‌ها هر شب حوالی ساعت ۲۲٫۳۰ از شبکه یک و در همین ساعت از شبکه HD روی آنتن خواهد رفت.

پایان پیام

کد خبر : 13961 ساعت خبر : 12:35 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=13961
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات