«گرگ‌های دوست‌نداشتنی» برای کودکان

نمایش کودک “گرگ‌های دوست‌نداشتنی” به نویسندگی و کارگردانی علیرضا جعفری‌مرام از نخستین روزهای سال ١٣٩۵ در سالن گوشه فرهنگ‌سرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، جعفری‌مرام کارگردان این نمایش که تاکنون آثار موفقی را در حوزه تئاتر کودک به روی صحنه برده، پیرامون “گرگ‌های دوست‌نداشتنی” گفت: با توجه به اجرای نمایش در ایام عید نوروز باید بگویم این کار بسیار شاد و مفرح طراحی شده تا کودکان و خانواده‌ها لحظات خوبی را سپری کنند. همچنین طراحی متفاوت و نوین لباس و دکور از دیگر جاذبه‌های خاص این نمایش خواهد بود. “گرگ‌های دوست‌نداشتنی” مناسب رده سنی کودکان بین ۵ الی ١٢ سال است.

کارگردان این نمایش همچنین در خصوص علت انتخاب روزهای تعطیلات نوروز برای اجرای نمایش گفت: تجربه موفق سال‌های گذشته نشان داده که خانواده‌ها در این ایام استقبال خوبی از نمایش کودک و این نوع برنامه‌ها نشان می‌دهند. در واقع بر خلاف تصور تعطیلات عید زمان مناسبی برای اجرای نمایش کودک است.

احمد خیرآبادی، محیا سالاری، سحر صفرپور و پارسا پولادوند بازیگران این اثر نمایشی خواهند بود. امید جان‌نثارقمصری آهنگساز این نمایش بوده، طراحی لباس توسط لیلا زمانی صورت گرفته و راضیه درگاهی و امید جان‌نثارقمصری دستیاران کارگردان خواهند بود.

گفتنی است نمایش کودک “گرگ‌های دوست‌نداشتنی” از ۵ فروردین الی سوم اردیبهشت همه روزه ساعت ١٧ در سالن گوشه به روی صحنه می‌رود و علاقمندان می‌توانند جهت تهیه بلیط به گیشه فرهنگ‌سرای نیاوران مراجعه نمایند.

پایان پیام

نمایش

تئاتر شاخه‌ای از هنرهای نمایشی است؛ که به بازنمودن داستان‌ها برابر تماشاگران می‌پردازد. به جز سبک معیار گفتار دراماتیک، تئاتر گونه‌های دیگری نیز دارد؛ مانند اپرا، باله، کابوکی، تعزیه، خیمه شب بازی و پانتومیم.
«تئاتر» واژه‌ای است یونانی در لغت به معنای چیزی که به آن نگاه می‌کنند. در فارسی به تئاتر «نمایش» یا «تماشا» می‌گویند. تاریخچه تئاتر مربوط به یونان باستان و رم درقبل از میلاد مسیح می‌باشد.

کد خبر : 14586 ساعت خبر : 1:27 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=14586
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات