هشدار گلونی درباره کاربران فاشیست‌ فضای مجازی

هشدار گلونی درباره کاربران فاشیست‌ فضای مجازی

به گزارش پایگاه خبری گلونی، بعد از بی‌تدبیری برخی سایت‌ها و خبرگزاری‌ها در بازتاب حادثه باغ‌وحش خرم‌آباد که منجر به تیتر غیرحرفه‌ای «سنگسار گوزن در خرم‌آباد» شد حالا گروهی از کاربران فضای مجازی و شهروندخبرنگاران و شبه‌ شهروندخبرنگاران کار غیراخلاقی دیگری را آغاز کرده‌اند.

این کاربران با پیش کشیدن سگ‌کشی در شهرهای دیگر ایران به‌ویژه شیراز و با نوشتن عباراتی مانند: مردم در سیل دارند می‌میرند اما برخی به فکر گوزنند! به خیال خودشان سعی در جمع کردن حواشی مرگ گوزن زرد در خرم‌آباد دارند اما کارشان هم غیرحرفه‌ای و هم غیراخلاقی است. برابر کردن مساله گوزن با سیل هم اشتباه است چون هر کدام از این حوادث کار خبری خاص خود را می‌طلبد و اصلا قابل مقایسه با هم نیستند.

هشدار گلونی درباره کاربران فاشیست‌ فضای مجازی

متاسفانه تفکرات فاشیستی در بین برخی از کاربران فضای مجازی که بخشی از آن به علت ناآگاهی است ضربه‌ای بدتر از آن تیترها به فرهنگ لرستان می‌زند و ما در مقابل مردم شریف شیراز و دیگر هم‌وطنان قرار می‌دهد.

باید بدانیم همان طور که سگ‌کشی مذموم است کشته شدن گوزن هم به هر دلیل مذموم است و فقط یک فاشیست ناآگاه می‌تواند یکی را تایید و دیگری را تقبیح کند و یا مرگ گوزن را با مرگ انسان در فضای خبری مقایسه کند و بعد نتیجه بگیرد که چه قدر ما خوبیم و چه قدر دیگران بدند.

لطفا این گونه نوشته‌ها را به‌اشتراک نگذارید چون به شدت ضربه‌زننده هستند و هیچ وقت فاشیست‌ها را در فضای مجازی دنبال نکنید. ادامه این روند بی‌خردانه به ضرر همه ماست.

پایان پیام

 

کد خبر : 16422 ساعت خبر : 3:45 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=16422
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات