تدارک مراسم باشکوه برای روز ملی فردوسی

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای برگزاری روز ملی فردوسی گفت: امسال مراسم روز ملی فردوسی در ۲۵ اردیبهشت ماه به طور بسیار باشکوهی برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، جلسه هماهنگی بزرگداشت روز ملی فردوسی با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، معاونین و مدیران این اداره کل و تعدادی از فردوسی‌پژوهان در اتاق جلسات این اداره کل برگزار و در این جلسه بر برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم روز ملی فردوسی در ۲۵ اردیبهشت ماه تاکید شد.

در این جلسه حسین زارع صفت مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی بعد از شنیدن پیشنهادات ونقطه نظرات دیگر اعضاء جلسه با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم روز ملی فردوسی با سازمان میراث فرهنگی کشور و استانداری خراسان رضوی انجام شده است گفت: امسال مراسم روز ملی فردوسی به شکل بسیار باشکوهی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در برگزاری این روز به دنبال مشارکت حداکثری مردم و استفاده از ظرفیت‌های اقشار مختلف مردم هستیم اضافه کرد: امسال جشن روز ملی فردوسی به مدت چند روز برگزار خواهد شد و برنامه‌های متنوع فرهنگی – هنری پیش بینی شده است.

زارع‌صفت اظهار داشت: در این میان همکاری و تعامل دستگاه‌ها و سازمان‌های فرهنگی و مرتبط با روز فردوسی نیز افزایش یافته و برای برگزاری روز ملی فردوسی در سال جدید شاهد افزایش همکاری و تعامل دستگاه‌های فرهنگی و مرتبط هستیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی هم چنین با اشاره به اهمت مشارکت بخش خصوصی در این خصوص افزود: برای برگزاری مراسم روز ملی فردوسی در سال جدید برنامه‌ریزی‌ها برای استفاده از ظرفیت بخش خصوصی نیز انجام شده است.

وی هم چنین با اشاره به رویداد فرهنگی مشهد ۲۰۱۷ خاطر نشان کرد: برگزاری هرچه باشکوه‌تر روز ملی فردوسی در سال جدید مقدمه‌ای برای اجرای برنامه‌های مهم فرهنگی در سال ۲۰۱۷ میلادی و رویداد فرهنگی مهم مشهد ۲۰۱۷ است.

پایان پیام

کد خبر : 15911 ساعت خبر : 10:41 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=15911
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات