تردد ۲ میلیون و پانصد هزار خودرو در لرستان

به گزارش پایگاه خبری گلونی، حسن رحمانی با اشاره به آمار تردد وسایل نقلیه در محورهای استان از شروع تا پایان اجرای طرح نوروزی (۲۵ اسفند ماه  ۱۳۹۴ تا ۱۵  فروردین ماه ۱۳۹۵) اظهار داشت: در مجموع ۵ میلیون و  ۸۱۸ هزار و ۶۸۰ وسیله نقلیه در سطح محورهای مواصلاتی لرستان در مدت زمان یاد شده تردد داشته‌اند که این میزان تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۷٫۴۳ درصد افزایش یافته است.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های لرستان با بیان اینکه محور بروجرد – چالانچولان با ۲۹۰ هزار و  ۴۵۰ وسیله نقلیه بیشترین تردد را در بین محورهای استان داشته  است، افزود: محورهای چالانچولان – بروجرد با ۲۸۴۸۹۱، چالانچولان – دورود با ۲۷۹۷۲۱ و بروجرد – توره با ۲۱۹۰۷۳ تردد به ترتیب پرترددترین محورهای لرستان در این مدت زمان یاد شده بوده‌اند.

وی اوج تردد وسایل نقلیه در این مدت را از ساعت ۱۷ الی ۱۸ در محورهای مواصلاتی لرستان اعلام کرد و گفت: متوسط سرعت وسایل نقلیه در محورهای استان در این مدت ۸۴.۵۳ کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های لرستان اظهار داشت: بیشترین میانگین سرعت در محورهای آزاد راه پل زال – خرم‌آباد ۱۰۱، خرم‌آباد – دوره چگنی ۹۸ و نورآباد – فیروزآباد ۹۷ کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است.

پایان پیام

تعطیلی نوروز

در ایران ۴ روز نخست فروردین که مصادف با شروع نوروز است، تعطیل رسمی می‌باشد. این تعطیلات برای مدارس تا سیزده نوروز ادامه دارد.

بخشنامه ۱۳۴۷ خورشیدی

در بخشنامه ۱۰۱۶ مورخ اول آبان ۱۳۴۷ به کلیه وزارتخانه‌ها و موسسات و بنگاه‌ها و شرکت‌های دولتی و وابسته به دولت و بر طبق تصمیم جلسه مورخ ۱۶ اسفند ۱۳۴۶ هیئت وزیران، در فهرست تعطیلات رسمی در ایران؛ روز اول و دوم فروردین تعطیلات رسمی اعلام شده بود.

تعطیلات نوروز اصلی‌ترین و طولانی‌ترین تعطیلات در جمهوری آذربایجان است در این کشور تعطیلات نوروز ۷ روز است و از ۲۰ مارس (۲۹ اسفند) تا ۲۶ مارس (۶ فروردین) ادامه دارد.

کد خبر : 15849 ساعت خبر : 3:31 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=15849
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات