جمعه برنگردید!

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به مسافران توصیه کرد، به منظور پیش‌گیری از بروز مشکلات احتمالی در پایان موج اول سفرهای نوروزی، زمان بازگشت به شهرهای محل اقامتشان را تنظیم و مدیریت کنند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در اطلاعیه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر آمده است:

به هموطنان عزیز تاکید می‌شود بازگشت خود را به بعدازظهر روز جمعه موکول نکرده و ترجیحا روز پنجشنبه را برای بازگشت در نظر بگیرند و به آن دسته از هم‌میهنانی که امکان و شرایط تمدید سفر دارند نیز توصیه می‌شود بازگشت خود از سفر را به روز شنبه موکول کنند.

پایان پیام

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به منظور توسعه گردشگری داخلی و ایجاد هماهنگی و انسجام در ارائه خدمات مناسب برای رفاه حال مسافران و گردشگران و همچنین مدیریت یکپارچه، سیاستگذاری، برنامه ریزی، سازماندهی و نظارت بر انجام فعالیت­های سفر تشکیل شده است.
این ستاد به صورت دائمی در طول سال و در تمامی استان‌ها و شهرستان‌ها و مناطق آزاد کشور با شرح وظایف مشخص و ساختار تشکیلاتی منسجم، مساعی خویش را در امر ساماندهی، توسعه و ارتقای خدمات سفر و گردشگری به کار گرفته و امید است با عنایات خداوند بزرگ و توجهات حضرت ولیعصر(عج)، و با همکاری و همراهی تمامی متولیان امر، در مسیر رفاه حال هموطنان عزیز، گام­های اساسی برداشته شود.

در همین راستا دبیرخانه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با همکاری و حمایت دستگاه‌های عضو ستاد مرکزی در مقاطع و فواصل مختلف نسبت به تهیه طرح های مناسبتی برای اجرا توسط ستادهای استانی و شهرستانی و مناطق آزاد اقدام نموده که تهیه و تدوین طرح نوروز و تابستان ۹۳و ۹۴و ۹۵ طرح های مناسبتی تعطیلات ملی و مذهبی مانند عید فطر، دهه فجر، ایام محرم و غیره در طول سال‌های ۹۴،۹۳ و ۹۵ ازجمله طرح‌های ابلاغی از سوی ستاد مرکزی و اجرا شده توسط ستادهای اجرایی خدمات سفر استان‌ها می‌باشد.

کد خبر : 15187 ساعت خبر : 4:06 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=15187
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات