خواب خوش سایت میراث فرهنگی لرستان

خواب خوش سایت میراث فرهنگی لرستان

سایت سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری لرستان همچنان در خواب به‌سر می‌برد.
به گزارش پایگاه خبری گلونی این سایت که در روزهای غیر تعطیل و اداری هم هرچند روز یک‌بار مطلبی را روی خروجی خود قرار می‌دهد این روزها تعطیل شده. این در حالی است که اگر سری به سایت دیر استان‌ها بزنیم مشاهده می‌شود که در این روزهای تعطیلات نوروزی پربارتر و متنوع‌تر شده‌اند.
سایت میراث فرهنگی استان‌های هم‌جوار با لرستان مانند کرمانشاه، اصفهان، مرکزی، ایلام و همدان هر لحظه در حال تولید خبر و اطلاع‌رسانی به مساقفران و گردشگران نورزی هستند.

خواب خوش سایت میراث فرهنگی لرستان

سایت میراث فرهنگی هر استان، اصلی‌ترین و مهم‌ترین مرکز اطلاع‌رسانی هر استان برای گردشگران محسوب می‌شود. این سایت اولین انتخاب مسافران برای به‌دست آوردن اطلاعات گردشگری و جاذبه‌های توریستی و برنامه‌های نورزی هر استان است که متاسفانه در پایگاه خبری میراث فرهنگی لرستاناخرین خبر در روز ۱۷ اسفند‌ماه ۱۳۹۴ به روزرسانی شده است.
هنوز هم برای شروع فعالیت دیر نیست و بهتر است مدیران میراث فرهنگی لرستان هم مانند دیگر استان‌ها، پایگاه خبری خود را فعال کنند تا مسافرانی که به لرستان می‌آیند و یا در حال پیدا کردن مسیر گردشگری خود هستند با دیدن اطلاعات و خبرهای این سایت، لرستان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند.

پایان پیام

کد خبر : 15051 ساعت خبر : 2:53 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=15051
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات