خودزنی لرها در اینستاگرام حامد آهنگی

شبکه پان‌لرهای فضای مجازی در آخرین اقدام خود به صفحه حامد آهنگی حمله کردند و در دفاع از حیثت قوم لر به این هنرمند فحاشی کردند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، پان‌لرها ویدئوی قدیمی از آقای آهنگی را دست‌مایه توهین و فحاشی به این هنرمند قرار دادند. این ویدئو که محتوای آن محتوایی غیرقابل‌قبول است مدت‌ها پیش اجرا شده است و به گفته آهنگی او هرگز چنین محتوایی را در برنامه‌هایش تکرار نکرده‌ است اما برخی کاربران فضای مجازی که هستی خود را در حمله به این و آن می‌بینند با هدف دفاع از فرهنگ لری هر چه دشنام و الفاظ رکیک می‌دانستند به این هنرمند نسبت دادند که این دشنام‌گویی حتی در زیر پست عذرخواهی آقای آهنگی ادامه دارد.

این کاربران اگر واقعا قصد اصلاح داشتند می‌توانستند به طور خصوصی پیام و درخواست خود را به آقای آهنگی منتقل کنند نه این که به صفحه او یورش ببرند. متاسفانه برخی از کاربران حتی اگر چیزی در فضای خبری برای اعتراض وجود نداشته باشد چیزی برای خود می‌تراشند و بعد حمله را آغاز می‌کنند.

گلونی تاکید می‌کنید رفتار و سخن آقای آهنگی در آن ویدئو وهن‌انگیز است اما آیا حالا این فرهنگ لری است که در کامنت‌های اینستاگرام آقای آهنگی موج می‌زند؟ آیا از این کامنت‌ها نباید خجالت بکشیم؟ آیا کاربرانی که این کامنت‌های زشت را نوشته‌اند از کرده خویش پشیمانند یا سرود پیروزی سر داده‌اند؟ آیا وقت آن نرسیده است که نگذاریم جمعی بی‌خرد نماینده مردم بافرهنگ لرستان باشند؟

پایان پیام

بخوانید:

این جمله‌‌ی خطرناک را اشاعه ندهید

چه کسانی داده‌نمای گلونی را عوض کردند

ایزدپناه با چه چیزهایی مخالف بود؟

هشدار گلونی درباره کاربران فاشیست‌ فضای مجازی

کد خبر : 16558 ساعت خبر : 5:01 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=16558
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات