دلیل پخش نشدن «خندوانه»

دلیل پخش نشدن «خندوانه»

تهیه‌کننده و مجری برنامه خندوانه دلیل پخش نشدن برنامه در شب گذشته را توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از صفحه اینستاگرام رامبد جوان، در توضیح علت پخش نشدن دیشب برنامه «خندوانه» آمده است:

سلام رفقا.

خوشحالیم که براى بیشتر شما خندوانه مهمه. ما هم تمام تلاشمون رو مى‌کنیم تا مأیوستون نکنیم.

پخش نشدنِ دیشبِ خندوانه با اینکه اتفاق خوبى نبود ولى در برنامه سازى چیز عجیبى نیست. بهتره صبورى کنیم تا همه چیز سر جاى درستش قرار بگیره. از امشب باز هم در خدمتتون هستیم. دمتون گرم براى حمایت‌هاتون و مخلص.

دلیل پخش نشدن «خندوانه»

خندوانه نام برنامه‌ای تلویزیونی به کارگردانی و اجرای رامبد جوان است که در هر قسمت با چهره‌های سرشناس سینما، تلویزیون، ورزش،سیاست و مانند آن در مورد خنده و شادی گفتگو می‌کند. خندوانه برای مدت‌ها در کنار برنامه‌های دیگری مانند دورهمی و … یکی از پر مخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی ایران محسوب می‌شود. این برنامه از هنرمندانِ محبوب و معروفِ دیگر نیز بی‌بهره نمانده و هفته‌ای چند شب یک خنداننده به برنامه می‌آید. همچنین، مهمانان دیگری از میان افراد موفق جامعهٔ ایرانی نیز دارد.

ایدهٔ اجرای برنامه، یک بار در سال ۱۳۸۳ توسط رامبد جوان به شبکهٔ پنج داده شده بود، ولی به خاطر تأمین نشدن بودجه و مسائلی آن ساخت این برنامه به تعویق افتاد.

از ۲۰۰۰ مقاله‌ای که دربارهٔ خندیدن و خنده در جهان تألیف و نوشته شده‌ بود ،تقریباً ۹۰۰ مورد استخراج و بن‌مایه علمی برنامه شد. بارزترین بخش این مقالات توجه به اثرات حیرت‌انگیز خنده در انسان‌ها بود.

پایان پیام

کد خبر : 15140 ساعت خبر : 7:43 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=15140
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات