مردم از کنار تردد کنند اختلاس به گردن‌شان نیفتد

پایگاه خبری گلونی – ضمن عرض تبریک به همه کسانی که صبر پیشه کردند تا عاقبت بتوانند سربازی را قسطی بخرند و تبریک به مناسبت خوب شدن حال دریاچه ارومیه خبرهای امروز با یک گزارش آغاز می‌کنیم.

امروز در اغلب سایت‌های خبری و روزنامه‌ها گزارشی می‌خوانید با عنوان «ایرانیان دندانپزشکی را تحریم کرده‌اند!» که در آن از گرانی خدمات دندان‌پزشکی نوشته شده است. در این گزارش این طور آمده است که مردم همیشه آخرین راه، یعنی کشیدن دندان را ترجیح می‌دهند به درست کردن دندان یا مثلا عصب‌کشی. راستی بالاخره عصب‌کُشی درست است یا عصب‌کِشی؟

خبر بعدی درباره زهرماری است. معاون اداره سلامت اجتماعی، اعتیاد و روان وزارت بهداشت از برنامه این وزارتخانه برای گسترش مراکز ترک الکل به صورت ادغام‌یافته با مراکز متادون‌درمانی خبر داده و حالا برای من سوال است که مگر این قدر الکلی داریم؟ بعد اینها دست‌ساز می‌نوشند یا پملب؟ یعنی خودکفا هستند در امر تولید یا وارداتی مصرف می‌کنند؟

تلگرام بد است

شاید شما هم فکر کنید که تلگرام سراسر پلشتی و پلیدی است اما خبر آمده است که تلگرام، دو دزد متجاوز را در کرج به دام انداخته است. می‌بینید،‌ بالاخره خوبی‌هایی هم دارد.

دیروز خبری به نقل از آقای توکلی درباره دولت قبل مخابره شد که امروز آقای توکلی آن اخبار را تکذیب کرده‌اند و درباره حرفی که زده‌اند توضیح داده‌اند که گویا برخی روزنامه‌ها سخنان ایشان را هر طور خودشان دوست داشته‌اند منتشر کرده‌اند. به هر حال وضع روزنامه‌های چپی و راستی همین است. آدم بهتر است روزنامه مستقل بخواند. روزنامه مستقل؟ داریم اصلا؟

البته در این که یک تخلف ۱۰۵ میلیارد تومانی رخ داده است شکی نیست اما دعوا بر سر این است که کدام دولت این کار را کرده است. لابد اگر دولت خاصی را پیدا نکنند و این ۱۰۵ میلیارد تومان همین طور بی‌صاحاب بماند می‌آیند سراغ ما. پس تا به گردن من نیفتاده می‌روم پی کارم. شما هم از کنار بروید فعلا تا صاحبش پیدا شود.

باقی بقای‌تان

رضا ساکی – خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

پایان پیام

کد خبر : 16360 ساعت خبر : 2:18 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=16360
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات