مهرداد اولادی درگذشت

به گزارش پایگاه خبری گلونی، مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال و تیم ملی که در ملوان بندرانزلی عضویت دارد، امروز در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت.

اولادی بازیکن قائمشهری سابق تیم پرسپولیس و استقلال، پس از تعطیلات نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر، برای سومین‌بار به عضویت ملوانی‌ها درآمد و در بازی‌های اخیر برای این تیم به میدان رفت.

به گفته مسئولان بیمارستان شهدای تجریش علت فوت ایست قلبی بوده است.

پایان پیام

مهرداد اولادی

مهرداد اولادی قادیکلایی (زاده ۴ خرداد ۱۳۶۴ در قائم‌شهر – درگذشته ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ در تهران) بازیکن فوتبال اهل ایران بود. وی در رده ملی برای تیم‌های جوانان ایران، امید ایران، ب ایران و تیم ملی بزرگسالان ایران به میدان رفت. اولادی در رده باشگاهی سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس، الشباب، ملوان، استقلال و نفت تهران را داشت.

اولادی عضو تیم ملی فوتبال جوانان (زیر ۲۰ سال) بود و در مسابقات AFC در سال ۱۳۸۳ (۲۰۰۴) در اندوزی شرکت کرده بود و ۴ گل برای تیم ایران به ثمر رسانده بود با این حال برای صعود تیم کافی نبود. اولادی همچنین عضو تیم ملی فوتبال امید (زیر ۲۳ سال) هم بود و در بازی‌های آسیایی ۱۳۸۵ (۲۰۰۶) شرکت کرد.

علاوه بر این او در فوتبال اولین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی مردان به همراه تیم ملی فوتبال ب ایران در سال ۱۳۸۴ (۲۰۰۵) در عربستان سعودی، شرکت کرده بود که به مقام سوم به همراه تیمش دست یافت همچنین او با ۶ گل زده (تنها ۴ گل در بازی با تاجیکستان به ثمر رساند و باعث پیروزی ۹–۰ شد) به عنوان بهترین گل زن نامش ثبت شد.

مهرداد اولادی در تاریخ بیستم آبان ماه ۱۳۹۲ با امضای قراردادی یک سال و نیمه به تیم استقلال پیوست.

مهرداد اولادی در روز ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۶ به علت ایست قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران در سن ۳۰ سالگی درگذشت، تلاش پزشکان برای احیای قلبی ریوی وی ناموفق بود.

کد خبر : 16696 ساعت خبر : 3:42 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=16696
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات