مراسم معارفه رئیس جدید صداوسیما برگزار شد

مراسم معارفه رئیس جدید صداوسیما برگزار شد

مراسم تودیع ومعارفه رؤسای قدیم وجدید رسانه ملی در مرکزهمایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی نماینده دفتر مقام معظم رهبری در ابتدای این مراسم ضمن قرائت حکم رهبر معظم انقلاب، آن را به رئیس جدید سازمان صدا و سیما ابلاغ کرد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین رسولی محلاتی نماینده رهبر انقلاب اسلامی، متن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به دکتر علی‌عسکری رئیس جدید رسانه ملی را قرائت کرد.

مراسم معارفه رئیس جدید صداوسیما برگزار شد

متن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر عبدالعلی علی‌عسکری دام توفیقه

نظر به استعفای جناب آقای محمّد سرافراز و با تشکر از تلاش‌های انقلابی و ارزشیی دلسوزانهٔ ایشان که هرگز نباید فراموش شود، جنابعالی را که برخوردار از پیشینه انقلابی و تجربیات مدیریتی در رسانه ملّی، هستید، به ریاست سازمان صداوسیما منصوب می‌کنم.

آنچه باید توصیه شود، در حکم اینجانب به جناب آقای سرافراز به تفصیل آمده است. لذا مؤکداً سفارش می‌کنم به برنامه‌ریزی، رعایت راهبردهای کلان، جذب و حفظ و تربیت نیروهای انقلابی و کارآمد و حضور مؤثر در فضای مجازی اهتمام بورزید و به خدای متعال توکل و اعتماد کنید.

توفیقات شما را از درگاه ربوبی مسألت می‌کنم.

سیّد علی خامنه‌ای

۲۲ اردیبهشت ۹۵

پس از قرائت متن حکم مقام معظم رهبری، این حکم را حجت‌الاسلام والمسلمین رسولی محلاتی با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به دکتر علی عسکری رئیس جدید رسانه ملی ابلاغ کرد.

در این مراسم که با آیاتی از قرآن کریم آغاز شده است آقایان ولایتی، ‌ لاریجانی، حسین محمدی، حجت الاسلام رسولی محلاتی و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و حاضرانی از بیت شریف آیت الله شاه آبادی و فرماندهان عالی رتبه، ‌سرداران نیروی انتظامی، ‌هنرمندانی همچون جمشید مشایخی، ‌داریوش ارجمند، ‌علی نصیریان و ‌محمدعلی کشاورز حضور دارند.

در این مراسم ۲۰۰ تن از مهمانان خارج از سازمان در کنار‌ معاونان و مدیران رسانه ملی و معاونان دوره ریاست عزت‌الله ضرغامی نیز در این نشست حضور داشتند.

دکتر علی‌عسکری رئیس جدید رسانه ملی دارای دکترای مهندسی صنایع با گرایش سیستم و بهره‌وری از دانشگاه علم و صنعت است.

معاونت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر عاملی سازمان مراکز ایرانگردی و جهانگردی، مدیرعاملی بنیاد فرهنگی پژوهشی غرب‌شناسی و مشاور رئیس قوه قضائیه بخشی از تجارب مدیریتی رئیس جدید رسانه ملی است.

پایان پیام

کد خبر : 18772 ساعت خبر : 1:48 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=18772
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات