آغاز بلیت‌فروشی کنسرت و جشن روز گلونی

بلیت‌فروشی جشن و کنسرت روز گلونی که در ۲۷ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی, چهارمین جشن روز گلونی روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود. در این جشن علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری مربوط به روز گلونی و حضور شخصیت‌‌های مهم کشور، کنسرت گروه موسیقی تال هم برگزار خواهد شد.

اعضای گروه تال به سرپرستی فرج علیپور، مسلم علیپور( نوازنده کمانچه و هم‌خوان)، میلاد علیپور (نوازنده تار و هم‌خوان)، رضا بنایی‌نیا (نوازنده درامز)، بهزاد بهروزی (نوازنده گیتار الکتریک)، همایون خلیلی (نوازنده گیتارباس)، مجید قدیانی (نوازنده کیبورد)، محمدرضا سهیمیان (نوازنده پرکاشن)، فواد پیشوا (نوازنده پیانو و سه‌تار)، حامد پیرا (سرنا) و مهزاد خردمند، نازنین غنی‌زاده، سارا هستی، نیلوفر شهبازی نوازندگان کمانچه هستند.

قیمت بلیت‌های جشن و کنسرت روز گلونی ۴۰هزار ریال، ۵۰هزار ریال، ۶۰هزار ریال، ۷۰هزار ریال و ۸۰هزار ریال است.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این جشن را از سایت ایران کنسرت تهیه کنند.

پایان پیام

تالار وحدت

تالار وحدت که تا پیش از انقلاب، تالار رودکی نام داشت، در تاریخ ۳ آبان ۱۳۴۶ توسط محمد رضا شاه پهلوی و فرح پهلوی گشوده شد و در تهران، خیابان حافظ، خیابان محمد حسین شهریار قرار دارد. این تالار چندمنظوره برای اجرای نمایش‌های باله، اپرا و کنسرت‌های موسیقی ایرانی و اروپایی به ابتکار شهبانو فرح پهلوی ساخته شد. در روز افتتاح سیمین غانم سمفونی مرد من را اجرا کرد.

این تالار به نام شاعر پرآوازه ایران قرن سوم هجری رودکی نامیده شد. تالار رودکی در خارج از ایران به نام Tehran Roudaki Hall Opera House شناخته می‌شد و سازمان باله ملی ایران نیز تا قبل از برچیدگی در سال ۱۳۵۸ در همین مجموعه فعالیت داشته‌است.

مجموعه تالار رودکی در اصل شامل دو تالار می‌شد. بعد از انقلاب ۵۷ تالار بزرگ‌تر را به تالار وحدت و تالار کوچک‌تر را به تالار رودکی تغییر نام دادند و پس از انقلاب اسلامی در این تالار بیشتر کنسرتهای موسیقی و نمایشهای تئاتر اجرا شده‌است.

کد خبر : 17678 ساعت خبر : 11:33 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=17678
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات