آغاز داوری جایزه آلمانی GREEN ME در ایران

فیلم‌های کوتاه و مستند  تولید شده توسط دانشجویان دانشکده سینما تئاتر که با نظارت جشنواره فیلم سبز برلین ساخته شده است صبح امروز داوری شدند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، جشنواره  فیلم سبز برلین ((GREEN FILM هر سال بعد از برگزاری این رویداد با همکاری دیگر فستیوال های فیلم سبز دنیا، مسابقه فیلمسازی در دانشگاه‌ها یا مدارس سینمایی با موضوع مورد نظر  جشنواره فیلم سبز برلین برگزار می‌کنند.

در تازه‌ترین اقدام، نیکولای نیمن رئیس این جشنواره که داور پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز است کارگاه آموزشی برای دانشجویان دانشکده سینما تئاتر برگزار کرده است.

دانشجویان در قالب پنج گروه ۹۶ ساعت فرصت داشتند تا فیلمی با محوریت «بحران آب » بسازند و صبح امروز این آثار توسط نیکولای نیمن، مهدی نادری، زفیرا یاسیف، مهدی قربان پور، پوریا حیدری وبهمن کیارستمی داوری شدند.

پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز ایران از ۲۴ اردیبهشت در موسسه فرهنگی هنری صبا و سینما فلسطین آغاز شده و تا ۳۱ اردیبهشت ادامه دارد.

پایان پیام

دانشکده سینما

دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر بخشی از دانشگاه هنر تهران است، تأسیس این دانشکده به سال ۱۳۳۶ خورشیدی بازمی‌گردد؛ و بعد از انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ مجتمع دانشگاهی هنر از ادغام چند مؤسسهٔ آموزش عالی از جمله دانشکدهٔ هنرهای دراماتیک ایجاد شد.

بعد از بازگشایی دانشگاه‌ها در سال ۱۳۶۲ این دانشکده با عنوان دانشکدهٔ سینما و تئاتر دانشگاه هنر دارای دو رشتهٔ کارشناسی و چهار رشتهٔ کارشناسی ارشد است. پذیرش دانشجو در دانشکدهٔ سینما و تئاتر دانشگاه هنر از طریق کنکور سراسری انجام می‌گیرد؛ که داوطلبان بعد کنکور و کسب امتیازات لازم برای مصاحبهٔ علمی فراخوانده می‌شوند و پذیرش نهایی از بین آن‌ها صورت خواهد گرفت که اکنون مصاحبهٔ عملی از این رشته برداشته شده‌است.

این دانشکده دارای دو گروه تحصیلی در مقطع کارشناسی و سه گروه تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد است. گروه سینما و گروه تئاتر گروه‌های مقطع کارشناسی و گروه‌های انیمیشن، سینما و نمایش گروه‌های مقطع کارشناسی ارشد هستند.

کد خبر : 18824 ساعت خبر : 2:04 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=18824
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات