گلونی

برنامه‌‌های پایگاه خبری گلونی برای روز گلونی در تهران

برنامه‌‌های پایگاه خبری گلونی برای روز گلونی در تهران

به گزارش پایگاه خبری گلونی سخنرانی‌های تخصصی گلونی ویژه چهارمین جشن و روز گلونی، در تاریخ ۲۵ اردیبهشت در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود.
انوشه میرمجلسی سردبیر پایگاه خبری گلونی درباره برنامه‌های این پایگاه خبری گفت: امسال برای روز گلونی برنامه‌های متنوعی داریم. این برنامه‌ها در سایت و صفحه رسمی پایگاه خبری گلونی در اینستاگرام و تلگرام اطلاع‌رسانی شده است. آنچه که به ما مربوط است برگزاری مسابقه داستان و نثر گلونی، برپایی نمایشگاه و فروشگاه صنایع‌دستی و لباس‌های لری در بوستان گفت‌وگو، سخنرانی‌های تخصصی با موضوع فرهنگ و ادب و موسیقی لری و برگزاری هرچه باشکوه‌تر کنسرت بزرگ گلونی در ۲۷ اردیبهشت ماه در تالار وحدت تهران است.

برنامه‌‌های پایگاه خبری گلونی برای روز گلونی در تهران

سردبیر پایگاه خبری گلونی درخصوص برخی سوالات و سردرگمی‌ها اینطور بیان کرد که: کلیه فعالیت‌های ما به عنوان پایگاه خبری گلونی، در فضای مجازی با لوگوی ثبت شده این پایگاه انجام می‌شود که این لوگو مورد تایید وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی و قوه قضاییه است. ما کلیه فعالیت‌های خود را با این لوگو اطلاع رسانی می‌کنیم و هرگونه سواستفاده از آن پیگرد قانونی خواهد داشت. بلیت‌فروشی کنسرت بزرگ گلونی هم همچنان در سایت ایران کنسرت برقرار است و چیزی به پُر شدن کامل سالن نمانده است.
میرمجلسی درباره بمب‌های خبری که قبلا از طریق اینستاگرام گلونی اعلام شده بود گفت: برای مخاطبانمان چند خبر خوش داریم که به موقع از آن‌ها رونمایی خواهیم کرد. برنامه‌های بعدی از همین پایگاه و صفحات رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل