ذوب آهن انتقام سپاهان را گرفت

ذوب آهن انتقام سپاهان را گرفت

تیم‌های اصفهانی در رقابت‌های امروز لیگ قهرمانان آسیا ۱ برد و ۱ شکست کسب کردند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، عصر امروز سپاهان در مقابل حریف عربستانی خود الاتحاد قرار گرفت و با ارائه یک بازی ضعیف با ۴ گل مغلوب این تیم شد.

در این دیدار سپاهانی‌ها امیدوار بودند که با کسب سه امتیاز بتوانند اندک شانس صعود به مرحله بعد را زنده نگه دارند اما در آخرین لحظات نیمه اول یک گل دریافت کردند و در نیمه دوم در شرایطی که قصد جبران داشتند این تیم الاتحاد بود که سه بار دیگر دروازه نماینده ایران را باز کرد . با این نتیجه سپاهان از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

ذوب آهن انتقام سپاهان را گرفت

اما تیم دوم ایران در بازی‌های امروز انتقام همشهری خود را از دیگر نماینده عربستان گرفت. شاگردان یحیی گل‌محمدی که به دلیل رای کنفدراسیون فوتبال آسیا در عمان از تیم عربستانی میزبانی می‌کردند توانستند با سه گل شکست سنگینی به تیم النصر تحمیل کنند. این نتیجه صعود ذوب آهن را به مرحله بعد این رقابت‌ها مسجل کرد. احسان پهلوان (۲۸ و ۸۳) و کاوه رضایی (۷۳) برای ذوب آهن گل زدند.

روز گذشته هم تراکتورسازی توانسته بود تیم قدرتمند الهلال عربستان را با دو گل شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند.

دیدارهای حساس تیم‌های باشگاهی ایران و عربستان در کشورهای بی‌طرف قطر و عمان برگزار می‌شود.

فوتبال (به انگلیسی: Football) یک ورزش تیمی و محبوب‌ترین ورزش در بیشتر کشورهای جهان است.[۴] فوتبال را دو تیم یازده‌نفره متشکل از بازیکنان فوتبال با یک توپ فوتبال بر روی چمن طبیعی یا مصنوعی با هدف گل‌زدن انجام می‌دهند. یازده بازیکن هر تیم شامل چند مهاجم، هافبک، مدافع و یک دروازه‌بان می‌شوند که توسط سرمربی در زمین چیده می‌شوند و مانند یک سیستم عمل می‌کنند که سیستم فوتبال نامیده می‌شود. امروزه بیش از ۲۵۰ میلیون فوتبالیست در بیش از ۲۰۰ کشور وجود دارد.

 پایان پیام

کد خبر : 16853 ساعت خبر : 11:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=16853
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات