روناک اقوام ایرانی را گرد هم می‌آورد

روناک اقوام ایرانی را گرد هم می‌آورد

گروه موسیقی روناک کنسرت بزرگ آوای اقوام را طی یک شب در تالار در وحدت برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در این کنسرت قطعاتی از اقوام لر، کرد، آذری، عرب، گیلکی، خراسانی، شیرازی، بندری و بختیاری به همراه اجرای حرکات آیینی اقوام توسط گروه‌های مختلف اجرا خواهد شد. استاد جواد انصافی نیز در نقش حاجی فیروز در قطعه نوروزی حاجی فیروز اجرا خواهند کرد.

روناک اقوام ایرانی را گرد هم می‌آورد

کنسرت بزرگ گروه موسیقی روناک به سرپرستی کیوان علی‌محمدی و مدیریت برنامه احسان میرضیایی و با حمایت موسسه فرهنگی هنری فروغ فلق مجری کنسرت‌های آوای اقوام با حضور خوانندگان و نوازندگان برجسته اقوام مختلف ایرانی و اجرای حرکات آیینی نواحی ایران برگزار می‌شود.

کنسرت بزرگ گروه موسیقی ” روناک ” سه شنبه ۷ اردیبهشت ماه، ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت اجرا می‌شود و علاقمندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند

به سرپرستی کیوان علی محمدی در سال ۱۳۸۰ آغاز به فعالیت نموده، این گروه با پوشش اقوام مختلف ایران متشکل از خانمها و آقایان به اجرای آواهای مناطق مختلف ایران می پردازد. گروه روناک (نواحی ایران) این گروه کنسرتهای زیادی را نیز در خارج از ایران در کشورهایی چون فرانسه، ایتالیا، مالزی، دوبی، بحرین، کویت، ترکمنستان، آلمان، روسیه و… بر گزار نموده است. آلبومهای روناک شامل آواهای گیلکی، کردی، لری، بندری، عربی و…. در بازار موجود است.

پایان پیام

کد خبر : 17224 ساعت خبر : 8:45 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=17224
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات