فروش بادیگارد به ۵ میلیارد رسید

روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج اعلام کرده که فروش فیلم‌ سینمایی «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا از ۵ میلیارد تومان گذشته‌ است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از خبرآنلاین،‌ این فیلم که در جشنواره‌ی سی و چهارم فیلم فجر به نمایش در آمد، از هفته آخر اسفند و در قالب اکران نوروزی سینماهای ایران روی پرده رفت.

این فیلم در تهران حدود ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان  فروش داشته و فروشش در شهرستان‌ها هم به بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسیده‌است.

اکران نوروزی سینما‌های ایران به پرفروش‌ترین فصل اکران در سال‌های اخیر تبدیل شده و همچنان اسقبال مردم از فیلم‌های روی پرده ادامه دارد.

اکران بادیگارد به عنوان سرگروه در تهران تا نیمه اردیبهشت ادامه خواهد داشت و پس از آن با تعداد سینماهای کمتری در تهران اکران می‌شود. اکران این فیلم در شهرستان‌ها نیز همچنان ادامه خواهد داشت.

«بادیگارد» داستان محافظی را روایت می‌کند که محافظت از یکی از شخصیت‌های مطرح نظام را بر عهده دارد اما به دلیل حوادثی متوجه می‌شود که او بیش از آن که به فکر نظام باشد به فکر منافع شخصی است. محافظ شخصی دچار تشکیک می‌شود. پرویز پرستویی برای بازی در این فیلم توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر را از آن خود کند.

پایان پیام

بادیگارد

تاریخچه شکل‌گیری ایده فیلمنامه سینمایی بادیگارد که پرویز پرستویی نقش اصلی آن را ایفا می‌کند، به اواخر دهه ۱۳۸۰ بازمی‌گردد. پیش‌تولید این فیلم سینمایی از نیمه اردیبهشت ماه و با برگزاری جلسات فیلم‌نامه خوانی و همزمان بازنویسی نهایی فیلم‌نامه و انتخاب عوامل فیلم آغاز شد و تا پایان خرداد ماه نیز ادامه داشت.

فیلمبرداری فیلم سینمایی بادیگارد با سرمایه‌گذاری سازمان اوج از تاریخ ۱۰ تیرماه ۱۳۹۳ در تهران آغاز شد و در شامگاه پنج‌شنبه ۲ مهرماه ۱۳۹۴ در تهران پایان یافت. پخش فیلم بادیگارد به دفتر فیلمیران رسید. و از ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ در سینماهای ایران اکران شده‌است.

کد خبر : 17411 ساعت خبر : 9:06 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=17411
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات