قبل از رفتن به نمایشگاه کتاب بخوانید

قبل از رفتن به نمایشگاه کتاب بخوانید

به گزارش پایگاه خبری گلونی  رضا ساکی: اگر قصد دارید به نمایشگاه کتاب در شهرآفتاب بروید باید چند نکته را بدانید. من امروز در نخستین روز به نمایشگاه رفتم و حسابی آنجا را بررسی کردم. باید بدانید که بهترین برای رفن به نمایشگاه متروست. بعد از مترو اتوبوس است. یعنی صددرصد اشتباه است که با ماشین شخصی بروید چون ترافیک در رفت و برگشت کلافه‌تان می‌کند. اصلا نمایشگاه را از تهران بیرون بردند که ترافیک نباشد اگر قرار باشد همه باز با ماشین شخصی برویم که آش همان آش و کاسه همان کاسه خواهد بود. اتفاقا امروز نمایشگاه خیلی شلوغ بود و مردم استقبال خوبی از روز اول کردند و مثلا غرفه نیلوفر، مروارید، قطره، چشمه، آموت و مرکز پر بود از مشتری. یادتان باشد پول نقد یادتان نرود چون کارت‌‌خوان‌ها گاه درست کار نمی‌کنند و عابربانک‌ها هم شلوغ است.

قبل از رفتن به نمایشگاه کتاب بخوانید

پس با مترو بروید و حتما اسپرت بروید تا بتوانید در محوطه‌های روباز و روبسته نمایشگاه استراحت کنید و لم بدهید. اگر می‌خواهید زیاد خرید کنید یک کیسه پارچه‌ای بزرگ با خود داشته باشید تا از شر کیسه‌های کوچک راحت شوید و حتما یک نفر کمکی با خودتان ببرید چون به هر حال در برگشت به سوی مترو، دست‌کم یک ربع باید در صف بمانید و مترو هم حتما شلوغ است. انصافا امروز پشت سر هم ون می‌آمد و می‌رفت. امیدوارم فردا این تعداد ون جواب جمعیت را بدهد. خلاصه که نمایشگاه در مجموع خوب بود و باید عادت کنیم به شهر‌آفتاب. به‌ویژه تردد از آزادگان عالی است و ما خیلی خوب رفتیم و برگشتیم و اصلا هم درد نداشت.

کتاب مجموعه‌ای از صفحاتِ نوشته‌شده، مصوّر، چاپ‌شده یا صفحات خالی (صفحه سفید و نانوشته)؛ ساخته‌شده از جوهر، کاغذ (ورق)، پوست حیوانات یا مواد دیگر (چسب، نخ و…) است که معمولاً از یک طرف یا سمت به یکدیگر محکم شده یا متصل می‌شوند. هر برگه در کتاب، ورق و هر سمت یا روی هر ورق، صفحه نامیده می‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 17962 ساعت خبر : 10:16 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=17962
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات