نرم‌افزار اندروید گلونی آماده شد

نرم‌افزار اندروید گلونی آماده شد

به گزارش پایگاه خبری گلونی برای دسترسی بهتر و آسان‌تر مخاطبان خود نرم‌افزار اندروید گلونی را طراحی کرده است.

با فراگیر شدن گوشی‌های هوشمند، مردم در سراسر دنیا سعی بر این دارند تا هرچه بیشتر از کارایی‌های این وسیله‌ی کوچک ولی پر امکانات استفاده کنند. رصد خبرها از طریق نرم‌افزارهای گوشی همراه هر روز طرفداران بیشتری را جذب می‌کند. از طریق این نرم‌آفزارها فرد در هر مکان و زمانی و در سریع‌ترین زمان ممکن به اطلاعات و اخبار مطلوب خود دست می‌یابد.

برهمین اساس، پایگاه خبری گلونی که هدف خود را رساندن اخبار، گزارشات و تحلیل‌های به صورت صحیح و سریع به مخاطبان خود قرار داده است، نرم‌افزار اندرید گلونی را طراحی و راه‌اندازی کرده است.

نرم‌افزار گلونی، خبرهای پایگاه خبری گُلَوَنی و همچنین سایر اخبار فرهنگی، هنری و اجتماعی را در اختیار علاقه‌مندان می‌گذارد.

از مشخصات نرم‌افزار گلونی می‌توان به حجم پایین و کاربری آسان آن اشاره کرد.

این نرم‌افزار را می‌توانید از طریق بازار و یا از اینجا دانلود کنید.

گلونی نوعی سربند است که از واژه «گلبندی» با تبدیل حرف «ب» به «و» و حذف حرف «د» گرفته شده‌است و به نوعی پارچه ابریشمی رنگین اطلاق می‌شود. در گذشته نوعی پارچه ابریشمی هندی به اسم «گل بدن» که سطح روی آن متشکل از فقط دو رنگ (مثلا زعفرانی و سیاه) بوده، از هندوستان به ایران وارد می‌شده‌است. واژه گلبدن در فارسی به صورت گلبندی و در زبان لکی و لری به صورت گلونی درآمد. به مرور زمان در بین لرهای فیلی واژه گلونی نه فقط برای پارچه‌های زعفرانی، بلکه برای تمام سربندهای رنگی (غیر سیاه) به کار رفت.

پایان پیام

کد خبر : 17128 ساعت خبر : 8:46 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=17128
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات