نشست کافه‌کتاب و کتاب‌خوانی در سرای اهل قلم

نشست کافه کتاب و نقش آن در ترویج کتابخوانی در سرای اهل قلم در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، سرای اهل قلم میزبان برگزاری نشست «کافه کتاب و نقش آن در ترویج کتاب‌خوانی» است. این نشست به همت کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شهید بهشتی ساعت ساعت ۱۵ تا ۱۵/۱۶ روز چهارشنبه با سخنرانی آقای محسن حاجی زین‌الدینی، امیررضا اصنافی و ایمان برایتان بررسی می‌شود.

همچنین از ساعت ۳۰/۱۵ تا ۱۸ نیز نشست دیگری با عنوان «نشست علمی دفاع مقدس الگوی اقتصاد مقاومتی» با حضور آقای علی ناظری و حسین موذن به همت سازمان بسیج سازندگی کشور برگزار خواهد شد.

بیست‌و‌نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای برای خواندن دیر است…» از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

پایان پیام

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نمایشگاه کتابی است که در میانهٔ اردیبهشت هر سال برگزار می‌شود. این نمایشگاه، یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی در ایران است.

نخستین دورهٔ نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال ۱۳۶۶ در نمایشگاه بین‌المللی تهران (در انتهای بزرگراه چمران) برپا شد و تا سال ۱۳۸۵ برگزاری آن در همین مکان ادامه یافت.

امّا از سال ۱۳۸۶ نمایشگاه کتاب در مصلای امام خمینی (ره) تهران (در محله عباس‌آباد) برگزار گردید و در سال ۱۳۹۵ (بیست و نهمین دوره) محل برگزاری به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در آزادراه تهران-قم تغییر یافت که به علت دوری راه با انتقادهای فراوانی روبرو شد. در سال ۱۳۹۷ نمایشگاه کتاب دومرتبه به مصلای امام خمینی تغییر مکان یافت و دوباره مشکلات ترافیکی و کمبود امکانات را رقم زد.

نخستین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در جمهوری اسلامی ایران از ۱۴ تا ۲۲ آبان ماه سال ۱۳۶۶ در محلّ نمایشگاه بین‌المللی تهران (در انتهای بزرگراه چمران) برگزار شد.

کد خبر : 17921 ساعت خبر : 12:36 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=17921
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات