کی‌روش ۳۲ بازیکن را به‌خط کرد

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم فوتبال ایران ۳۲ بازیکن را برای حضور در اردوی تیم ملی فراخواند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، اسامی این بازیکنان به شرح زیر است:

دروازه‌بان‌ها: علیرضا حقیقی، علیرضا بیرانوند، محمدرضا اخباری، رشید مظاهری

مدافعان: سیدجلال حسینی، پژمان منتظری، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمد طیبی، سیامک کوروشی، عزت‌الله پورقاز، میلاد محمدی، احسان حاج‌صفی، رامین رضاییان، دانیال ماهینی، وریا غفوری

بازیکنان میانی: آندرانیک تیموریان، کمال کامیابی‌نیا، سعید عزت‌اللهی، داریوش شجاعیان، امید ابراهیمی، بختیار رحمانی

مهاجمان: اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، رحیم زهیوی، مهدی ترابی، علیرضا جهانبخش، وحید امیری، مهدی طارمی، احسان پهلوان، سردار آزمون، کریم انصاری‌فرد و سروش رفیعی

این بازیکنان باید ظهر روز دوم خرداد خود را در هتل آزادی به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند. بازیکنان دعوت شده باید گذرنامه خود را به همراه داشته باشند.

همچنین بر اساس اعلام کادر فنی تیم ملی،  برنامه بازیکنانی که درگیر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و فینال جام حذفی هستند پس از پایان این بازی‌ها به آنها اعلام خواهد شد.

پایان پیام

تیم ملی فوتبال ایران

تیم ملی فوتبال ایران یک تیم فوتبال بین‌المللی است که به نمایندگی از ایران به میدان می‌رود و زیر نظر فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند. مرکز ملی فوتبال محل تمرین این تیم و سایر رده‌های تیم ملی فوتبال ایران است.

ورزشگاه امجدیه نخستین ورزشگاه خانگی این تیم بود و از سال ۱۳۵۳ و افتتاح ورزشگاه آزادی برای میزبانی بازی‌های آسیایی ۱۹۷۴ تیم ملی در این ورزشگاه از حریفان خود میزبانی می‌کند. تیم ملی ایران از سال ۱۹۷۴ در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی فوتبال شرکت می‌کند و در دوره‌های ۱۹۷۸، ۱۹۹۸، ۲۰۰۶، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ موفق به حضور در مرحله نهایی این بازی‌ها شده‌است.

این تیم تا سال ۱۹۸۸ در مسابقات مقدماتی المپیک شرکت کرد و در المپیک‌های ۱۹۶۴ توکیو، ۱۹۷۲ مونیخ و ۱۹۷۶ مونترال موفق به صعود به مرحله نهایی شد. از المپیک ۱۹۹۲ بارسلون تیم امید ایران در این بازی‌ها شرکت کرد.

کد خبر : 18860 ساعت خبر : 0:28 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=18860
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات