یک میلیون و ۲۶۵ هزار تراکنش در ده روز نمایشگاه

مشاور منابع و امورانسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ازانجام ۲۲۵ هزار تراکنش در دهمین روز بیست و نهمین نمایشگاه کتاب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، نیکنام حسین‌پور گفت: روز جمعه ۲۴ اردیبهشت دستگاه‌های کارتخوان بانک شهر تعداد ۲۲۵ هزار تراکنش را ثبت کردند.

وی ادامه  داد: تا پایان دهمین روز نمایشگاه تعداد یک میلیون و ۲۶۵ هزار تراکنش در نمایشگاه به ثبت رسیده است. البته تمامی این تراکنش‌ها مربوط به بانک شهر است و از آنجا که برخی از غرفه‌ها ار کارتخوان‌های دیگر نیز استفاده می‌کنند، تعداد این تراکنش‌ها بیشتر از تعداد است.

حسین‌پور در پایان تاکید کرد: بن کارت‌ بانک شهر صرفا تا ساعت ۲۱ امروز (۲۵ اردیبهشت) اعتبار خواهند داشت و پس از این تاریخ مسدود می‌شوند.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای برای خواندن دیر است…» از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

پایان پیام

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نمایشگاه کتابی است که در میانهٔ اردیبهشت هر سال برگزار می‌شود. این نمایشگاه، یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی در ایران است.

نخستین دورهٔ نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال ۱۳۶۶ در نمایشگاه بین‌المللی تهران (در انتهای بزرگراه چمران) برپا شد و تا سال ۱۳۸۵ برگزاری آن در همین مکان ادامه یافت. امّا از سال ۱۳۸۶ نمایشگاه کتاب در مصلای امام خمینی (ره) تهران (در محله عباس‌آباد) برگزار گردید و در سال ۱۳۹۵ (بیست و نهمین دوره) محل برگزاری به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در آزادراه تهران-قم تغییر یافت که به علت دوری راه با انتقادهای فراوانی روبرو شد. در سال ۱۳۹۷ نمایشگاه کتاب دومرتبه به مصلای امام خمینی تغییر مکان یافت و دوباره مشکلات ترافیکی و کمبود امکانات را رقم زد.
در سال ۱۳۸۷ بیست و یکمین دورهٔ نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد، که در آن تعداد ناشران خارجی ۷۷۰ ناشر و در بخش داخلی هزار و ۹۰۰ ناشر بود.

در این دوره کتاب‌هایی در موضوعات علوم‌انسانی، فلسفه، ادبیات، علوم اجتماعی، هنر و معماری، علوم پایه و کاربردی، علوم رایانه، فناوری اطلاعات، علوم پزشکی، و مهندسی و فناوری به زبان‌های فارسی، انگلیسی، عربی، آلمانی، فرانسوی، ترکی، ارمنی، روسی، اسپانیایی، ایتالیایی، اردو، ژاپنی، کره‌ای و زبان‌های آفریقایی ارائه شد.

کد خبر : 18475 ساعت خبر : 1:19 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=18475

نظرات بسته شده است.