درصدد رفع موانع رشد و سرمایه‌گذاری در لرستان هستیم

وزیر کشور با بیان اینکه درصدد رفع موانع رشد و سرمایه‌گذاری هستیم، گفت: استان لرستان ظرفیت خوبی در حوزه طبیعی و انسانی دارد به‌طوری که دارای موقعیت‌های خوبی برای جهش‌های بزرگ اقتصادی است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، عبدالرضا رحمانی‌فضلی صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه خرم‌آباد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۳ استان لرستان، کرمان و آذربایجان شرقی به‌عنوان الگوی اقتصاد مقاومتی انتخاب شدند، اظهار داشت: استان لرستان نیز یکی از ۳ استان پایلوت اقتصاد مقاومتی است.‌

وی افزود: امیدواریم با همت همه دستگاه‌های اجرایی دولتی و غیردولتی این استان الگویی برای اقتصاد مقاومتی باشد تا در حوزه تحولات اداری و سرمایه‌گذاری پیشتاز باشد.

وزیر کشور با بیان “درصدد رفع موانع رشد و سرمایه‌گذاری هستیم”، عنوان کرد: استان لرستان ظرفیت خوبی در حوزه طبیعی و انسانی دارد به‌طوری که دارای موقعیت‌های خوبی برای جهش‌های بزرگ اقتصادی است.

رحمانی‌فضلی ابراز کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی در نخستین گام مردم استان باید همکاری داشته باشند و از طرف دیگر با مشارکت خوب در دستگاه‌های اجرایی و با خدمت‌رسانی سریع امیدواریم استان به‌عنوان الگویی برای بقیه استان‌ها شود تا به آن اقتصاد مقاومتی که مدنظر مقام معظم رهبری است دست پیدا کنیم.

پایان پیام

عبدالرضا رحمانی فضلی

عبدالرضا رحمانی فضلی (زاده ۱۳۳۸ شیروان) سیاستمدار و مدرس دانشگاه ایرانی است، در حال حاضر به عنوان وزیر کشور، جانشین فرمانده کل قوا در نیروی انتظامی و رئیس شورای امنیت کشور و عضو شورای‌عالی جمعیت هلال احمر فعالیت می‌نماید.

وی دانش‌آموخته کارشناسی ارشد جغرافیای انسانی از دانشگاه فردوسی مشهد و دکترای جغرافیای انسانی از دانشگاه تربیت مدرس است و از سال ۱۳۸۲ استادیار دانشکده علوم زمین دانشگاه شهید بهشتی می‌باشد.

رحمانی فضلی از نظر سیاسی، دارای گرایش اصولگرایی است، که از سوابق اجرایی وی می‌توان به ریاست دیوان محاسبات کشور، نماینده شیروان در دوره چهارم مجلس شورای اسلامی و قائم‌مقام دبیر شورای عالی امنیت ملی، همچنین معاون اجتماعی، فرهنگی و رسانه‌ای سازمان صدا و سیما در دوره ریاست علی لاریجانی بر این سازمان، اشاره کرد.
ارتباط نزدیک وی با علی لاریجانی موجب انتصاب در وزارت کشور و امتیاز حسن روحانی به لاریجانی قلمداد شد، هرچند منتقدان او را به دلیل انتصاب استانداران ضعیف، یکی از ضعیف‌ترین وزرای کشور تاریخ جمهوری اسلامی می‌دانند.

کد خبر : 18870 ساعت خبر : 12:48 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=18870
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات