اجرای متفاوت گروه پالت در تالار وحدت

گروه موسیقی پالت به سرپرستی روزبه اسفندیارمز ۷و ۸ خرداد ماه در تالار وحدت میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، گروه موسیقی پالت به خوانندگی امید نعمتی و کارگردانی سیامک احصایی این‌بار علاوه بر اجرای چند قطعه جدید مخاطبانش را دعوت به فضای جدید کنسرت خود می‌کند و به‌طور کلی با فرم جدیدی به استقبال تماشاگران می‌آید.

در کنسرت گروه پالت امید نعمتی خواننده گروه است و روزبه اسفندیارمز (کلارینت و ساکسیفون)، مهیار طهماسبی (ویولنسل)، کاوه صالحی (گیتار)، داریوش آذر (کنتر بأس)، سردار سرمست (پیانو آکاردئون) و امین طاهری (درامز) می‌نوازند.

کنسرت گروه پالت به سرپرستی روزبه اسفندیارمز در روزهای جمعه و شنبه ۷ و ۸ خردادماه ساعت ۱۸ و ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیکت مراجعه کنند.

پایان پیامم

گروه پالت

پالت برای نمایش روایت ناتمام یک فصل معلق به کارگردانی هومن سیدی که در ۱۳۹۱ به روی صحنه رفت آهنگ ساخت. سپس آهنگ والس شماره ۱ را منتشر کرد. سپس آلبوم آقای بنفش را در شهر کتاب مرکزی منتشر کرد که با استقبال مواجه شد. چند ماه بعد در پایان فیلم ماهی و گربه ترانه‌ای به نام باد ما را با خود خواهد برد را اجرا کردند و پس از آن مشغول کنسرت در ایران و تورهایی در اروپا و آمریکا شدند. آلبوم جدید این گروه، شهر من بخند نام دارد که دارای ۱۲ قطعه بوده و در ۲۶ اردیبهشت ۹۴ منتشر شد.

ویژگی کلیدی گروه «پالت» سازبندی آن است. سازهای گروه پالت کنترباس، کلارینت، آکاردئون، گیتار، ویولنسل را شامل می‌شود. خوانندهٔ این گروه امید نعمتی است پالت اثر خود را با مشارکت اعضای خود با شش سلیقهٔ متفاوت می‌آفریند که این باعث تنوع آن می‌گردد. ترانه‌های آثار پالت یا اشعار کلاسیک هستند یا امید نعمتی آنان را نوشته‌است.
این گروه تاکنون در شهرهای مختلف ایران کنسرت‌های بسیار برپا کرده‌است. این گروه همچنین در سال ۱۳۹۲ کنسرت‌هایی را در پاریس،کلن، میلان، آمستردام، گوتنبرگ و استکهلم اجرا کرد.

 

کد خبر : 19088 ساعت خبر : 12:55 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=19088
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات