امتحانات دانشجویان تقلبی

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از روزنامه‌ی وقایع ‌تهرانیه، امتحانات دانشجویان و دانش‌آموزان در حال برگزاری است و میزان استرس و هیجان در بین این قشر به نهایت خود رسیده است. خبرنگار وقایع‌ تهرانیه در این گزارش به حواشی پیرامون ایام امتحانات پرداخته است.

یکی از دانشجویان که جزوه‌ی امتحانش را در دست داشت و به شدت در حال مطالعه‌ی پیام‌های تلگرام خود بود، به خبرنگار وقایع ‌تهرانیه گفت: برخی از استادان انتقام دوران سخت دانشجویی خود را از ما می‌گیرند و سؤال‌هایی را طرح می‌کنند که اینشتین و نیوتون در آن امتحان با تقلب ده می‌شوند. اصلاً یکی از دلایلی که آمار سکته‌ی قلبی در بین جوانان افزایش یافته، همین استادانی هستند که با طرح کردن سؤال‌های دردآور، قلب دانشجویان را به سیخ می‌کشند. وی پس از نشان دادن قطر جزوه‌ی خود به خبرنگار ما و گفتن چند کلمه‌ی غیرقابل چاپ، یادی هم از ارواح تازه‌درگذشته‌ی استاد مربوطه کرد. این دانشجو با خواندن چند جُک از تلگرام، اندکی آرام شد و ادامه داد: اما هستند استادانی که کمالِ عقل، دانش، علم، شعور، فرهنگ، وقار، شخصیت و جیگر بودن خود را نشان ‌داده و چهار عدد سؤال طرح می‌کنند که در نهایت دو عدد از آن سؤال‌ها در امتحان می‌آید. این استادان همچون گُل‌هایی خوش‌بو و زیبا درون بیابانی پُر از بُته‌ی خار، همیشه در حال درو کردن دعاهای خیر و سلامتی برای خود هستند.

یکی از استادان در حالی که به دنبال دَرِ ماژیک خود بود به خبرنگار ما گفت: نسل جوان امروزی نسبت به نسل ما بسیار تنبل‌تر، باهوش‌تر و باانصاف‌تر است. تنبل‌تر هستند به خاطر آن‌که نمی‌خواهند دو صفحه کتاب مطالعه کنند و به دنبال سؤال تستی برای قبول شدن هستند. این نسل باهوش‌تر است به این علت که همیشه لپ‌تاپ مرا هَک می‌کنند و سؤالات را برمی‌دارند و با انصاف هستند به این خاطر که سؤالات را در اختیار تمام دانشجویان قرار می‌دهند. و از آن مهم‌تر این‌که با عکس‌ها و فیلم‌های درون لپ‌تاپ من کاری ندارند. همین امروز دانشجویی به من مراجعه کرد و پس از تعریف و تمجید از شخصیت علمی بنده و میزان تحصیلات من، مقداری هم با چرب‌زبانی از چهره و هیکل من تعریف کرد. دو ساعت بعد تمام سؤالات به همراه پاسخ‌نامه در گروه‌های تلگرامی دانشجویان دست‌به‌دست می‌شد.

درکل، ایام امتحانات زمانی برای تلاش و کوشش است. حال برخی تلاش برای مطالعه و کسب علم را انتخاب می‌کنند و برخی تلاش برای نگارش برگه‌ی تقلب بند‌انگشتی را برمی‌گزینند. برخی از استادان هم سعی می‌کنند در کمال خون‌سردی دهان دانشجویان را سرویس کنند و بعضی دیگر از استادها در کمال خون‌گرمی، سؤالات امتحانی را چند روز قبل از امتحانات در اختیار دانشجویان قرار می‌دهند.

خبرنگار وقایع‌ تهرانیه که خود دانشجوی یکی از دانشگاه‌های نامعتبر تهران بود، پس از مشاهده‌ی برگه‌ی امتحانی خود، دچار حمله‌ی مغزی و گوارشی شد. وی از آن روز به بعد با دیدن کاغذA4  جیغ می‌زند و قسمت برآمده‌ی صورتش را که بینی نام دارد به دیوار می‌کوبد.

پایان پیام

گزارش‌گر: محسن فراهانی

کد خبر : 19875 ساعت خبر : 3:52 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=19875
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات