در نگارستان طنز تجمع کنید

به گزارش پایگاه خبری گلونی، شهرام گیل‌آبادی رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در آیین افتتاح نگارستان طنز شهر، این مکان را به عنوان مرجعی برای تضارب آرای هنرمندان و طنزپردازان معرفی کرد و از آنان خواست تا با گردهم‌آیی و هم‌اندیشی در محل نگارستان شهر، از زاویه دید طنز به مردم شهر کمک کنند تا شادی و نشاط در سیمای شهر و شهروندان ارتقا یابد.

گیل‌آبادی با اشاره به آیات قرآن کریم، گفت: با توجه به آیات شریفه در سوره «طاها» درمی‌یابیم که خوب دیدن همان تفکر از زاویه دید خداست و ما که در این شهر زندگی می‌کنیم و به آن تعریف می‌دهیم؛ باید دوستش داشته باشیم که اگر چنین نباشد نمی‌توانیم مشکلاتش را حل کنیم.

وی با بیان اینکه ما برای نقد شهر و کالبد شکافی عمیق نسبت به شهر نیاز به نگاه هنرمندانه داریم؛ از هنرمندان طنز پرداز دعوت کرد در این مکان حلقه‌های طنز از جمله کاریکاتور ایجاد کنند و با زاویه طنز و کاریکاتور شهر را ببینند و این نگاه زیبا و هنرمندانه را با دید معنایی و با هدف رشد مردم به شهر بدهند. گیل آبادی «نگارستان شهر» را فضایی برای ایجاد توسعه بسترهای فرهنگی، هنری در حوزه ارتباطات و رسانه با مشارکت اساتید این حوزه‌ها معرفی کرد و افزود: برای هم فکری و رشد جامعه دور هم جمع شویم و برای مردم به نسبت کاری که ما داریم و تغزل عاشقانه‌هایی که در کار شما وجود دارد؛ حس عاشقانه را به مردم برای رشد و قد کشیدن هدیه دهیم. این کار بزرگترین خدمت برای خوب شدن حال مردم است.

گیل‌آبادی تاکید کرد: ما اینجا را مرمت کامل کردیم و یک حوض‌خانه‌ای زدیم برای این‌که بچه‌ها بیایند دور هم و گعده‌هایی داشته باشند و یک نگارخانه‌هایی پایین برای نشستن‌ها، نقدکردن‌ها و رونمایی کتاب‌ها و هر کاری که دوست دارید فراهم است. الان هم شروع کردم با آدم‌های مختلف و با یکی دو تا از دوستان حافظ‌شناس تا بیایند شب حافظ بگذارند و به آقای نوربخش گفته‌ام بیایید یک شبی بگذاریم برای موسیقی ایرانی و بیایند ساز سلو بزنند اصلا. ما کم داریم که یک استادی بنشیند و تکنوازی کند. یک شبی را به دوستان تئاتری گفتم بیایند قصه‌خوانی راه بیندازیم و قصه بخوانیم برای مردم و مردم بنشینند و ما قصه بخوانیم. یک شبی به دوستان گفتم بیایید با وقایع‌‌تهرانیه اینجا را گرم کنیم . همین روزنامه بی‌قانون را بیاوریم این‌جا. بچه‌ها را بیاوریم این‌جا و ما خدمات به آن‌ها می‌دهیم.

پایان پیام

کد خبر : 20275 ساعت خبر : 0:04 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=20275
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات