نه پرسپولیسی هستم نه استقلالی

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه استقبال از تیم ملی والیبال ایران درباره اینکه به پرسپولیسی‌بودن متهم شده است، گفت: این صحبت‌ها را باور نکنید؛ من نه استقلالی هستم نه پرسپولیسی.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، دکتر محمود گودرزی در حاشیه استقبال از تیم ملی والیبال ایران گفت: صعود تیم والیبال ایران به رقابت‌های المپیک افتخار بزرگی بود که ملی‌پوشان به آن دست پیدا کردند و شکستن طلسم ۵۲ ساله کار بزرگی بود که این بازیکنان انجام دادند.

وی در رابطه با اینکه برای رسیدن تیم ملی والیبال ایران به موفقیت در المپیک اظهار کرد: آنطور که ما عمل کرده‌ایم، بازیکنان را دیدیم و تلاش آنها را مشاهده کردیم دور از دسترس نیست که این تیم در رقابت‌های المپیک هم سربلند باشد و با موفقیت باعث شادی مردم شود.

وزیر ورزش و جوانان در رابطه با اعتراض هواداران استقلال نیز خاطرنشان کرد: من نه استقلالی هستم و نه پرسپولیسی. استقلال تا الان عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشته و هم مربی و سه بازیکن با ارقام بالا جذب کرده است و سه بازیکن دیگر نیز می‌خواهد. تصمیم‌گیرنده در خصوص جذب بازیکن، سرمربی تیم است.

وی تصریح کرد: سال گذشته پرسپولیسی‌ها شرایط خوبی نداشتند و می‌گفتند من استقلالی هستم، اما شما اینکه من طرفدار تیم خاصی هستم را باور نکنید.

پایان پیام

کد خبر : 19799 ساعت خبر : 1:36 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=19799
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات