آغاز اکران دزد و پری از ۳۰ تیر

فیلم موزیکال – خانوادگی «دزد و پری» ساخته حسین قناعت از امروز چهارشنبه در ۲۰ سینمای تهران روی پرده می‌رود.
به گزارش پایگاه خبری گُلوشنی، فیلم «دزد و پری» فیلمی کمدی است که فضای مفرح و موزیکال آن خواهد توانست توجه کودکان را جلب کند، این فیلم در بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را دریافت کرد.
در خلاصه داستان این اثر آمده است آقای ابطحی پیرمرد نظامی بازنشسته‌ای است که به درخواست دخترش نوشین که در شرایط اضطراری قرار گرفته، اداره مهد کودکش را برای یک روز قبول می‌کند. بچه‌های مهد که تصور می‌کنند جایگزین مربی دوست داشتنی‌شان شده او را در مخمصه می‌اندازند.
بهزاد فراهانی، بهنوش بختیاری، رامین ناصرنصیر و نادر سلیمانی و… در این فیلم ایفای نقش می‌کنند، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی و پارسیا شکوری فرد از بازیگران کودک این فیلم هستند.
شرکت پخش «رسانه فیلمسازان» به مدیریت حبیب اسماعیلی پخش «دزد و پری» را برعهده دارد و سینماهای نمایش دهنده این فیلم عبارتند از: فرهنگ، مرکزی، اریکه ایرانیان، ایران، فلسطین، ماندانا، پایتخت، حافظ، جی، رازی و پردیسهای سینمایی کوروش، آزادی، زندگی، ملت، سمرقند، چارسو، تماشا، راگا، کیان و تیراژه.

پایان پیام

رامین ناصرنصیر
رامین ناصرنصیر در سال ۱۳۴۴ در تهران زاده شد. پدر و مادر او اهل لاهیجان هستند و پس از ازدواج به تهران کوچ کردند. او فارغ التحصیل رشته تدوین از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. رامین ناصرنصیر بجز بازیگری، به کارگردانی، نویسندگی، و منشی صحنه نیز می‌پردازد. ناصر نصیر دوست دانشگاهی فلامک جنیدی است.
کار هنری
رامین ناصرنصیر کار تلویزیونی خود را از سال ۱۳۷۳ آغاز کرد و در این مدت در مجموعه‌های طنز تلویزیونی از جمله پلاک ۱۴، جنگ ۷۷، باجناق ها، پشت کنکوری‌ها، و سه، پنج، دو ایفای نقش کرده‌است. وی هم‌چنین در مجموعه طنز قهوه تلخ نقش آقای بلوکات را به عهده داشت. رامین ناصرنصیر همچنین در چندین فیلم و سریال شبکه نمایش خانگی از جمله شهرزاد و شوخی کردم به هنرآفرینی پرداخته‌است.
رامین ناصرنصیر به غیر از کار هنری، به برگردان از زبان انگلیسی (بیشتر) و زبان اسپانیایی (کمتر) نیز می‌پردازد. او زبان‌های فرانسوی، و ایتالیایی را نیز خوب می‌داند. رامین ناصرنصیر نخستین کتاب خود را در سال ۱۳۷۷ درباره یک نمایشنامه منتشر کرد.

کد خبر : 21915 ساعت خبر : 1:47 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=21915
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات