شگفتی‌سازی ایسلند در شب شکست قهرمان جهان

در شب تلخ انگلیس، ایتالیا با پیروزی بر قهرمان جهان راهی مرحله بعد شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ایلنا، در هفتمین بازی از مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۱۶، دو تیم اسپانیا مدافع عنوان قهرمانی و ایتالیا در شهر پاریس و ورزشگاه سنت دنیس به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با دو گل به سود لاجوردی پوشان ایتالیا خاتمه یافت تا قهرمان دو دوره قبل جام ملتهای اروپا وداعی زودهنگام با مسابقات داشته باشد.

گلهای ایتالیا را در این بازی، کیلینی در دقیقه ۳۳ و گراتزیانو پله در دقیقه ۲+۹۰ به ثمر رساندند تا شاگردان کونته با این پیروزی، ضمن انتقام فینال دوره قبل از اسپانیا به جمع هشت تیم پایانی این دوره از رقابت‌ها راه پیدا کنند.

همچنین بونوچی از ایتالیا در پایان این بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

ایتالیا در مرحله بعد مسابقات، باید در دیداری سنتی و جذاب به مصاف آلمان برود. این دو تیم دوره پیش نیز در مرحله نیمه نهایی با یکدیگر روبرو شدند که ایتالیا در آن دیدار با نتیجه ۲-۱ حریف خود را شسکت داده بود.

در بازی دوم تیم‌های ملی انگلیس و ایسلند در شهر نیس به مصاف هم رفتند که این بازی را ایسلند برخلاف انتظار با نتیجه ۲ بر یک برد و به عنوان آخرین تیم جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را کسب کرد.

در این بازی نخست وین رونی در دقیقه چهار از روی نقطه پنالتی برای تیم ملی انگلیس گلزنی کرد و در ادامه راگنار سیگاردسون در دقیقه ۶ و کولبین سیگتورسون در قیقه ۱۹ گل‌های ایسلند را به ثمر رساندند.

در این دیدار که شروع مهیج و پرگلی داشت، انگلیس تیم هجومی‌تر میدان بود و در دقیقه چهار به لطف خطای پنالتی که روی رحیم استرلینگ صورت گرفت فرصت گلزنی به دست آورد.

وین رونی، کاپیتان سه‌شیر پشت این ضربه ایستاد و آن را به گل نخست بازی تبدیل کرد. با این حال شادی انگلیسی‌ها بابت پیش افتادن‌شان زیاد دوام نداشت چرا که تنها دو دقیقه بعد ایسلندی‌ها در یک ضد حمله توسط راگنار سیگاردسون موفق شدند گل تساوی را به ثمر برسانند.

اتفاق غیرمنتظره بازی در دقیقه ۱۹ رقم خورد زمانی که کولبین سیگتورسون برای دومین بار دروازه انگلیس، تیم دوم گروه B یورو ۲۰۱۶ را باز کرد. بازی در نهایت با همین سه گل در نیمه نخست به پایان رسید تا تیم دوم گروه F به عنوان تیم پیروز راهی رختکن شود.

در نیمه دوم انگلیس فشار زیادی برای زدن گل تساوی روی دروازه ایسلندی‌ها آورد و پرتعداد در نیمه زمین این تیم ظاهر شد اما هیچ یک از حملاتش منجر به خلق تهدیدی جدی روی دروازه حریف نشد. بالعکس این ایسلندی‌ها بودند که در ضدحملات موقعیت‌های خطرناکی به دست آوردند و می‌توانستند اختلاف را به دو گل افزایش بدهند.

بازی در نهایت با همان نتیجه‌ای که در نیمه اول رقم خورد، به پایان رسید و ایسلند با نتیجه ۲ بر یک برنده شد تا یکی دیگر از شگفتی‌های پانزدهمین دوره از جام ملت‌های اروپا رقم بخورد.

برنامه مرحله یک چهارم نهایی یورو۲۰۱۶:

لهستان – پرتغال (پنجشنبه ۱۰ تیر/ شهر مارسی ساعت ۲۳:۳۰)

بلژیک – ولز (جمعه ۱۱ تیر/ شهر لیل ساعت ۲۳:۳۰)

آلمان – ایتالیا (شنبه ۱۲ تیر/ شهر  بوردو ساعت ۲۳:۳۰)

فرانسه – ایسلند (یکشنبه ۱۳ تیر/ شهر سنت دنی ساعت ۲۳:۳۰)

۵۷۳۱۰۴۸۸

پایان پیام

کد خبر : 20832 ساعت خبر : 12:45 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=20832
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات