هناسه در لرستان به چاپ می‌رسد

هِناسَه در لرستان به چاپ می‌رسد

کتاب «هِناسَه» روایتی مستند از شهدای شیمیایی لرستان با حمایت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان توسط نویسنده لرستانی به چاپ می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، کتاب «هِناسَه» روایتی مستند از شهدای شیمیایی استان لرستان است که توسط فرحزاد جهانگیری، نویسنده لرستانی گردآوری شده است.

فرحزاد جهانگیری، گردآورنده و تدوین‌کننده کتاب هِناسَه در این خصوص گفت: هِناسَه روایتی مستند از شهدای شیمیایی استان لرستان می‌باشد که قریب به دو سال کار جمع‌آوری و تدوین اطلاعات آن به طول انجامید و ضمن مصاحبه با خانواده‌های این شهدای گران‌قدر به آثار ارزشمندی از این عزیزان دست یافتیم که می‌تواند به‌عنوان میراثی ارزشمند از این شهدا به نسل‌های آینده منتقل شود.

وی افزود: این اثر در آینده‌ای نزدیک با حمایت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان چاپ و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

هِناسَه در لرستان به چاپ می‌رسد

یادآور می‌شود، هِناسَه در گویش لری به‌معنای «نفس» می‌باشد و امید آن می‌رود این اثر گامی کوچک در ادای دین به عزیزانی باشد که نفس‌شان به شماره افتاد تا ما راحت نفس بکشیم.

چاپ را در اصطلاح، انتقال مطالب شامل نوشته‌ها، تصاویر، اعداد و علائم بر رو یک حامل فرم و انتقال آن بر روی یک سطح چاپ شونده و تکثر آن به شمارگان زیاد می‌گویند.

چاپخانه نیز در لغت به‌معنای محل چاپ کردن و در متون مختلف کلمات مطبعه، دارالطباعه، و باسمه‌خانه به‌عنوان مترادف آن به‌کار رفته‌است. چاپخانه مؤسسه، مجتمع یا کارگاهی است که از عهدهٔ انجام کارهای چاپی بر روی کاغذ و سایر اشیاء از طریق انواع چاپ برآید و به تعبیری دیگر، محلی است که چاپ کتاب، نشریات، و مانند آن در آنجا انجام می‌گیرد. امروزه، چاپ به عنوان یک فرایند انبوه صنعتی در نظر گرفته می‌شود که بخش اساسی صنعت نشر و بخش مهمی از فعالیت‌های اداری و حکومتی را شامل می‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 20856 ساعت خبر : 1:49 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=20856
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات