کاریکاتوریست لرستانی در بین برگزیدگان جشنواره مدپلن

اثری از یاسر دلفان، هنرمند کاریکاتوریست لرستانی، در بین برگزیدگان مرحله نهایی جشنواره کاریکاتور مدپلن برزیل قرار گرفت تا به رای گیری مردمی گذاشته شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در هشتمین دورهٔ جشنواره بین‌المللی کاریکاتور «سالن طنز مدپلن» (Salão Medplan) که در کشور برزیل برگزار می‌شود، تعداد ۱۲ اثر توسط هیئت داوران برگزیده شده تا در آخرین مرحله به رأی‌گیری عمومی گذاشته شوند. در میان این آثار، کار هنرمند موفق لرستانی، «یاسر دلفان» برای رأی گیری عمومی قرار گرفته است.

افرادی که تمایل دارند به اثر این هنرمند لرستانی رأی دهند، می‌توانند به آدرس http: //medplan. com. br/salao-de-humor/premio-internet مراجعه نمایند و با کلیک کردن روی دکمه قرمز رنگِ زیر اثر در رأی دهی شرکت کنند. برای این کار کافی است آدرس ایمیل خود را در صفحه‌ای که باز می‌شود وارد کنید. سپس در تأییدیه‌ای که به ایمیلتان ارسال می‌شود، لینک رأی گیری را کلیک نمایید تا رأی شما ثبت شود.

قابل ذکر است که این جشنواره هر سال با یک موضوع که عموماً پیرامون مفاهیم انسانی و جهان شمول است برگزار می‌گردد و موضوع امسال آن «عدم تحمل متقابل» بود و با شعار «عدم تحمل عملی ناشایست در قبال تفکرات سیاسی و مذهبی میان مردم دنیاست» طراحان را به پرداختن به مسایل و مشکلات جهان امروز فراخوانده بودند. مشکلاتی از قبیل تندروی‌های قومی و مذهبی، انحصارطلبی و توتالیتاریسم، ابزارهای جبری حکومت‌ها و حتی روابط فردی و اجتماعی محدود و پیش پا افتاده که در ‌‌نهایت به عنوان یک جریان بزرگ‌تر بر جوامع تأثیر خواهد گذاشت.

در پایان این جشنواره هیئت داوران دو نفر را به عنوان نفرات اول و دوم بخش اصلی و یک نفر را به عنوان نفر برگزیده بخش چهره انتخاب خواهند کرد و همچنین با رأی‌گیری اینترنتی از بازدیدکنندگان مجازی، یک نفر به عنوان برگزیده داوری اینترنتی انتخاب می‌شود. آثار برگزیدگان و برگزیده‌ای از آثار راه یافته به بخش‌نهایی در یک تور نمایشگاهی در کشورهای مختلف آمریکای جنوبی به نمایش درخواهد آمد.

پایان پیام

کد خبر : 21658 ساعت خبر : 2:59 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=21658
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات