سخنرانی وزرای ارشاد و کشور در همایش فرهنگی و اجتماعی لرستان

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تشریح جزئیات برگزاری همایش هفته فرهنگی لرستان در تهران، از سخنرانی وزیر ارشاد و وزیر کشور در این همایش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، ماشاءالله امان‌اللهی بهاروند اظهار داشت: در همایش فرهنگی و اجتماعی استان لرستان مطابق آخرین اعلام صورت گرفته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر کشور حضور و سخنرانی خواهند داشت. وی ادامه داد: همچنین نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در این همایش سخنرانی خواهند کرد.

بهاروند با اشاره به ارائه گزارش مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیر هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان یادآور شد: همچنین استاندار لرستان به عنوان رئیس ستاد ستاد برگزاری هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان در این همایش سخنرانی خواهد داشت.

وی ادامه داد: همایش فرهنگی و اجتماعی استان لرستان در نخستین روز از هفته فرهنگی و اقتصادی استان عصر روز دوشنبه ۲۵ مردادماه در تهران برگزار خواهد شد.

بهاروند یادآور شد: پروفسور سکندر امان‌اللهی بهاروند محقق لرستانی از دیگر سخنرانان این همایش خواهد بود.

برنامه‌های هفته فرهنگی لرستان در چند بخش برگزار می‌شوند که برگزاری همایش فرهنگی و اجتماعی لرستان یکی از این برنامه‌ها بوده و در تاریخ ۲۵ مرداد ماه رأس ساعت ۱۸ عصر برگزار می‌شود.

این همایش با حضور چهره‌های ملی، فرهنگی، روزنامه نگاران، اساتید دانشگاه و … برگزار می‌شود و در این همایش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار لرستان و … حضور خواهند داشت.

همایش فرهنگی و اجتماعی لرستان که در سالن آمفی تئاتر بوستان گفتگو برگزار می‌شود بیش از ۵۰۰ مهمان خواهد داشت.

هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان از ۲۵ تا ۲۹ مرداد ماه امسال در بوستان گفت‌وگوی تهران برگزار می‌شود.

 پایان پیام

کد خبر : 22950 ساعت خبر : 6:28 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=22950
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات