معرفی علیرضا فاضل‌نژاد بازیگر جوان خرم‌آبادی

فیلم «بدهکاران به بهشت نمی‌روند» به کارگردانی بهمن گودرزی به تازگی در شبکه نمایش خانگی توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در میان چهره‌های این فیلم کمدی، نام علیرضا فاضل‌نژاد جوان به چشم می‌خورد. جوانی که گفته می‌شود آینده درخشانی در سینمای ایران خواهد داشت.

علیرضا فاضل‌نژاد متولد ۱۳۷۰ در خرم‌آباد است. در خانواده او دیگرانی هم راه هنر را در پیش گرفته‌اند، از جمله برادرش که در موسیقی و صدابرداری فعالیت دارد. فاضل‌نژاد در سال‌های دبیرستان دوره تئاتر دید اما سراغ رشته معماری رفت و بعد از آن برای رسیدن به آرزوی کودکی‌اش به تهران آمد. دوره بازیگری را زیر نظر سعید دولتی، مهران احمدی و مسعود آب‌پرور آغاز کرد. در همین حال بود که به دلیل فیزیک مناسب، پیشنهاد مدلینگ هم داشت و برای کمک به بازیگری و کسب نام، فعالیت در این عرصه را هم پذیرفت.

اولین تجربه

اولین تجربه جدی را در فیلمی از عبدالله باکیده، کارگردان باسابقه سینما و تلویزیون داشت که با رامتین خداپناهی و اردلان شجاع کاوه همبازی شد. این فیلم با نام «راز خط میخی» برای شبکه نمایش خانگی تولید شد که هنوز پخش نشده است. بعد از آن برای «جت کات» به کارگردانی امیر پورکیان در کنار آشا محرابی، نیما شاهرخ‌شاهی و یوسف تیموری معرفی شد. همین پروژه بود که راه فاضل‌نژاد را برای فیلم بهمن گودرزی و قرار گرفتن کنار علی صادقی و نرگس محمدی هموار کرد. بهمن گودرزی پیش از این فیلم‌هایی مانند «شیش و بش» و «آتیش‌بازی» و مجموعه‌هایی مانند «ششمین نفر» را در کارنامه داشت. از دیگر بازی‌های فاضل‌نژاد فیلم «وام عسل» در کنار سحر قریشی است. همینطور چند فیلم مستند و چندین تئاتر صحنه‌ای و خیابانی.

فاضل‌نژاد می‌گوید به بازی در نقش‌های منفی علاقه‌مند است و البته دیوانه‌وار کمدی موقعیت را هم دوست دارد. بازی در نقش‌های کمدی برای او که به عنوان جوانی خوش‌استایل وارد سینما شده است شاید کمی دور از ذهن باشد اما داستانی که فضای کمیک داشته باشد می‌تواند محل مناسبی برای درخشش او باشد. در همین حال برنامه‌هایی برای بازیگری در سریال‌های تلویزیونی سیما به فاضل‌نژاد پیشنهاد شده است. او همینطور مانند برادرش موسیقی را هم به شکل جدی دنبال می‌کند و گیتار می‌نوازد. شاید آنگونه که خودش می‌گوید در آینده‌ای نزدیک یک آلبوم موسیقی منتشر کند.

فیلم بدهکاران به بهشت نمی‌روند که به تازگی اکران و در شبکه نمایش خانگی هم عرضه شده است در سال ۱۳۹۴ توسط بهمن گودرزی ساخته شد و علی صادقی، نرگس محمدی، سعید پیردوست و … در آن بازی می‌کنند.

پایان پیام

کد خبر : 22759 ساعت خبر : 9:19 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=22759
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات