نخستین تور عکاسی جشنواره عکس برج میلاد برگزار شد

نخستین تور عکاسی جشنواره عکس برج میلاد برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری گلونی ، دبیر دومین جشنواره بین‌المللی عکس برج میلاد تهران گفت: اولین تور عکاسی برج میلاد برای دانشجویان و هنرآموزان رشته عکاسی برگزار شد و شرکت‌کنندگان ضمن بازدید از برج میلاد، از بخش‌های مختلف آن عکاسی کردند.

حامد رهنما گفت: نخستین تور عکاسی از بخش‌های مختلف ششمین برج مخابراتی دنیا به‌ مناسبت برگزاری جشنواره بین‌المللی عکس برج میلاد تهران با حضور اساتید و دانشجویان عکاسی برگزار شد. در اولین تور، دانشجویان از بخش‌های مختلف شامل سازه، معماری داخلی و منحصربه‌فرد برج میلاد و فضای عمومی عکاسی کردند.

به گفته رهنما، با توجه به استقبال بسیار زیاد عکاسان خبری و هنری قرار است، دومین تور عکاسی نیز در روزهای آینده برگزار شود که زمان و تاریخ دقیق آن اعلام خواهد شد.

دبیر دومین جشنواره بین‌المللی عکس برج میلاد تهران بیان کرد: آیین اختتامیه دومین دوره این جشنواره، اول مهرماه برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار تا ۱۵ شهریورماه است. با توجه به استقبال خوب هنرمندان از جشنواره و همچنین به‌دلیل برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده مهلت ارسال آثار تا ۱۵ شهریورماه است و این زمان تمدید نخواهد شد.

دبیرخانه دومین دوره جشنواره بین‌المللی عکس برج میلاد تهران از ۲۸ تیرماه کار خود را شروع کرده است و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۵ شهریورماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره در بخش روابط عمومی و فرهنگی برج میلاد بفرستند یا فایل آثار خود را در سایت www.miladfestival.ir بارگذاری کنند.

پایان پیام

کد خبر : 23495 ساعت خبر : 9:38 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=23495
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات