نقش موثر رسانه‌ها در هفته فرهنگی لرستان

روزنامه لرستان / ۳۰ مرداد

شامگاه گذشته مراسم اختتامیه هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان با حضور جمع کثیری از هم‌استانی‌های عزیزمان در بوستان گفت‌وگوی تهران برگزار شد. هفته فرهنگی و اقتصادی استان لرستان از ۲۵ مرداد ماه به مدت یک  هفته برگزار شد. در هفته فرهنگی لرستان نمایشگاه فرهنگی و اقتصادی در قالب بیش از ۷۰ غرفه به مدت یک هفته برپا شد تا  ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فرهنگی و اقتصادی استان مورد بازدید علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در این مراسم با بیان اینکه در طول این هفته شاهد تلاش‌های جدی و موثر رسانه‌ها برای بازتاب صحیح رویدادهای هفته فرهنگی استان بودیم تصریح کرد: در تمام برنامه‌های این هفته فرهنگی خبرنگاران پابه‌پای دیگر مسئولان استانی و کشوری در غرفه‌ها و همایش‌ها حضور داشتند و این تلاش دلسوزانه رسانه‌ها در معرفی فرهنگ لرستان قابل تقدیر و تمجید است. وی با تاکید بر اینکه همه از نمایشگاه و برنامه‌های هفته فرهنگی لرستان اظهار رضایت کردند افزود: برگزاری این نوع برنامه‌ها در تعامل‌های فرهنگی و شناساندن فرهنگ لرها به سایر اقوام بسیار موثر است.

در هفته دولت ۲۴۹ طرح عمران روستایی در استان لرستان به بهره‌برداری می‌رسد. مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری لرستان گفت: هفته دولت ۲۴۹ طرح عمران روستایی در استان لرستان شامل طرح‌های جدول‌گذاری، آسفالت و شن‌ریزی معابر، ساخت بوستان و فضای سبز، دیوار حائل، ساخت پل ارتباطی، ساختمان دهیاری و بهسازی معابر به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش صدا‌و‌سیمای مرکز استان، صبح دیروز مسابقات کیوکوشین بین‌المللی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با شرکت ۳۰۰ورزشکار در ۵ رده سنی در سالن دانشگاه علوم پزشکی لرستان درخرم‌آباد آغاز شد. نفرات برتر این مسابقات به اردوی آمادگی تیم ملی برای اعزام به مسابقات جهانی سوئیس دعوت می‌شوند.

طی خبر مهر امروز سیدسلمان موسوی، رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش‌و‌پرورش لرستان با اشاره به رشد ۳۰ درصدی کسب مقام‌های دانش‌آموزان لرستانی در سی‌و‌چهارمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزان سراسر کشور گفت: کاروان اعزامی دانش آموزان منتخب لرستان  با ۱۱ نفر در مرحله کشوری مسابقات حاضر شد و در مجموع با کسب ۹ مقام اول تا سوم  کشوری نام پرافتخار لرستان را در میان نخبگان فرهنگی و هنری کشور بر زبان‌ها جاری ساختند.

پایان پیام

گزارش‌گر: آرشین ساکی

 

کد خبر : 23523 ساعت خبر : 6:54 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=23523
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات