کنسرت خیریه امیررحمان خسروی و گروه پاپلر

کنسرت خیریه امیررحمان خسروی به همراه گروه پاپلر در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، این اجرای خیریه که به همت انجمن مردمی پایان کارتن خوابی برگزار می‌شود، در روزهای ۲۸ و ۲۹ مرداد در سالن شهید آوینی و در ساعت ۲۱ تا ۲۳ روی صحنه می‌رود.

نوازندگان گروه پاپلر عبارتند از: معین روزبهانی گیتار و سرپرست گروه، امیرحسین کوشه پیانو، حسین قنبری کیبورد، مهران ترک‌زبان کمانچه، مازیار فررجی گیتار ملودی، حسین مرادی پرکاشن.

مراکز تهیه بلیت :

استریو آوا، سه راه شهید مطهری
فروشگاه محصولات فرهنگی تال، بعد از پُل دارایی زاده
فروشگاه شهرکتاب، خیابان علوی
دفتر انجمن موسیقی

تلفن رزرو : ۰۹۰۳۰۵۸۹۹۲۲

عواید این برنامه صرف خانواده‌های نیزامند و افراد بی‌خانمان خواهد شد.

پایان پیام

درباره‌ی بی‌خانمانی

بی‌خانمان یا بی‌سرپناه به کسانی گفته می‌شود که خانه و سرپناهی دائمی برای زندگی و آسایش ندارند. افراد بی‌خانمان اغلب از داشتن و حفظ مسکن مناسب، امن، ایمن و متعارف محروم‌اند. به این افراد در جامعه ایران کارتن‌خواب نیز گفته می‌شود.

تعریف قانونی بی‌خانمانی در کشورهای مختلف یا در حوزه‌های قضایی یک کشور واحد متفاوت است.

واژه بی‌خانمان را می‌توان در مورد افرادی به کار برد که اقامت شبانه آن‌ها به یکی از این شکل‌هاست: پناهگاه بی‌خانمان‌ها، خانه امن در برابر خشونت خانگی، اقامت بلندمدت در مسافرخانه، خودرو، املاک تصرف‌شده، جعبه‌های مقوایی، شهرک‌های مملو از چادر، سرپناه‌های برزنتی ساخته شده از مواد دورریختنی یا هر شکل دیگری از مسکن سرهم‌بندی‌شده. بر مبنای تعریف خیریه ملی بی‌خانمان‌های بریتانیا، خانه صرفاً یک فضای فیزیکی نیست بلکه علاوه بر این ریشه‌ها، هویت، احساس امنیت و حس تعلق را در فرد ایجاد می‌کند و مکانی برای بهزیستی عاطفی است.

در ایران بی‌خانمانی تعریف قانونی مشخصی ندارد و به واسطه پیوند آن با تکدی‌گری جرم محسوب می‌شود. تنها قانون بالادستی موجود در زمینه بی‌خانمانی مصوبه شورای عالی اداری با عنوان «طرح شناسایی و جمع‌آوری افراد متکدی» است که در اردیبهشت ۱۳۷۸ تصویب شده و هدف آن «اصلاح ساختار و ایجاد هماهنگی در فعالیت دستگاه‌های اجرایی و ارتقاء کارایی و بهبود روش‌های مربوط به مبارزه با تکدی و جمع‌آوری، شناسایی و تعیین وضعیت افراد بی‌سرپرست، گمشده، متواری، درراه‌مانده و موارد مشابه و همچنین تنظیم وظایف دستگاه‌های عمومی و دولتی» ذکر شده‌است.

کد خبر : 22645 ساعت خبر : 2:18 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=22645
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات